"Confesiunile unei iubărețe" de Michelle Cunnah

Încă o carte despre care am sentimente ușor contradictorii. Și nu e pentru că ar fi fost o carte rea. Dar să o iau de la început.
Cartea asta prezintă povestea lui Rosie. Pare că totul merge destul de bine în viața ei, până la o strângere de fonduri de Crăciun, unde lucrurile nu merg tocmai bine, iar apoi la câteva zile după Crăciun iubitul ei, Jonathan, se desparte de ea printr-un mesaj lăsat pe robotul telefonic. În același timp, întâlnește un străin arătos și simpatic, dar nici el nu e chiar așa cum pare.
Mda, rezumatul nu e chiar cel mai bun, dar nu știu cum să-l scriu altfel fără să îl umplu de spoilere.
Cartea asta mi-a plăcut cam în proporție de 70-80%, mai exact până aproape de final. A fost o carte destul de amuzantă, adică Rosie făcea ce făcea și ajungea în niște situații nu foarte amuzante pentru ea, dar pentru cititor da. Ori din cauza mamei sau a bunicii ei, care mi s-au părut atât de simpatice, în condițiile în care cunosc pe cineva care se apropie ca și personalitate de una din ele; ori din cauza companiei ei și a clienților mai ciudați, sau din multe alte motive. Chiar m-am distrat citind-o, cu toate că personajul verișoarei ei, Elaine, e un tip de persoană de o răutate pură, deși nu am reușit să înțeleg exact de ce este așa, dar nu mai contează.
Și chiar mi-a plăcut de acel străin misterios, serios. Era așa simpatic și amuzant și așa mai departe. Asta până să aflu mai multe despre el. Iar apoi, când am aflat întreaga poveste... pur și simplu a părut un pic cam mult, adică aș fi putut crede totul până la un punct, iar acel punct a fost ușor depășit.
Iar finalul ăla a fost exact ce te-ai fi așteptat să fie după tot ce se întâmplase. Și nu m-ar fi deranjat asta, pentru că am văzut suficiente filme cu genul ăsta de final, doar că aici, din cauza unui alt detaliu menționat abia atunci, a fost un pic cam mult. Și îmi plac finalurile fericite, serios, doar că ăsta m-a lăsat un pic rece. Nu atât finalul în sine, ci modul în care s-a desfășurat el, dacă înțelegeți ce vreau să zic.
Aș recomanda totuși cartea, pentru că în cele din urmă e amuzantă și era exact ceea ce aveam eu nevoie să citesc, și e ușor de citit. Dacă vreți ceva nu foarte serios și cu happy-end, atunci probabil v-ar plăcea cartea asta.

Comentarii