Frozen

Am parte de unul din acele momente în care nu îmi pot găsi cuvintele pentru a scrie o recenzie, fără niciun motiv de altfel. Dar trebuie să scriu chestia asta, nu mă simt eu bine până nu o fac.
De când vreau să văd filmul ăsta. Nu mai aveam răbdare, cred că am văzut trailerul de enșpe mii de ori. Și l-am văzut în sfârșit! Sunt așa fericită.
Povestea e cam așa: în regatul în care are loc acțiunea, că nu i-am reținut numele, se ajunge la ziua încoronării noii regine, Elsa, motiv de foarte mare bucurie însă pentru sora ei, Anna, pentru că asta înseamnă că va cunoaște în sfârșit oameni noi. Ele au fost destul de izolate de lume din cauza puterilor Elsei. Doar că, în noaptea aceea, ceva nu merge cum trebuie, iar secretul este descoperit, iar Elsa, speriată, fuge. În același timp, dezlănțuie, fără să vrea, o iarnă permanentă în regat. Iar acum Anna vrea să o găsească și să îndrepte împreună totul.
Chiar mi-a plăcut. Mai ales mesajul pe care vrea să-l transmită, anume cât de importantă e familia și prietenia. În apropierea Crăciunului mai ales îmi place să văd filme care au asta ca mesaj, e o preferință a mea.
Personajul meu preferat e clar Anna. Mi s-a părut așa simpatică și veselă și optimistă, deși afectată cumva de viața destul de singuratică de care a avut parte, și toate cele. Totuși, nu pot spune că s-ar fi descurcat rău în situația dată. Un alt personaj care mi-a plăcut mult e Olaf, care e un om de zăpadă. Are câteva replici în film care m-au atins direct în inimă. Pentru un om de zăpadă e destul de... uman, în lipsa unui cuvânt mai bun. Și bineînțeles și Elsa intră în categoria personajelor care mi-au plăcut. Mai ales pentru că a fost foarte clar cât de mult ține la sora ei și cât de mult își dorește să o protejeze, indiferent ce implică asta. Deși, mi-a părut destul de rău pentru ea, pentru că a avut parte de niște chestii nu tocmai plăcute.
Singurul lucru care m-a deranjat a fost finalul, care mi s-a părut ușor forțat. Apărut prea ușor după tot ceea ce s-a întâmplat în film și toate cele, dar asta nu e suficient pentru a-mi strica părerea generală despre film. Este unul destul de reușit, mi-au plăcut efectele folosite, mai ales pentru ceea ce putea Elsa să facă cu magia aceea pe care o avea.
Eu îl recomand.

Comentarii