miercuri, 25 decembrie 2013

Leapșă: All I want for Christmas

Mersi, Ale Chris pentru leapșă :)

1) Ce personaj fictiv ați vrea să vă lase Moșu' sub brad?
Ăăăh, greeeuuu. Cred că pe Aneke din Ultima vrăjitoare din Transilvania. Da, e o persoană mai... excentrică, ca să zic așa, și un pic rea, dar pe mine m-a fascinat încă de început și mi-ar plăcea să o cunosc.

2) Ce personaj vrei să săruți sub vâsc?
Ok, aici voi trișa, și voi alege un personaj creat de mine, pentru că din cei din cărți nu cred că mi-ar mai plăcea chiar atât de mult dacă ar trebui să fac asta. So, eu îl aleg pe al meu Ryan, pentru că personajul principal din povestea asta seamănă cel mai mult cu mine and because of reasons. Is this choice weird? I hope not.

3) În scrisoarea pentru Moș Crăciun, care sunt cele cinci cărți pe care vrei să le primești? 
  • Mai puternic decât frica de Marc Levy
  • Regatul umbrelor de Leigh Bardugo
  • Paper towns de John Green
  • Oamenii cărții de Geraldine Brooks
  • Hoțul de cărți de Markus Zuzak(am citit-o pe kindle, dar ar fi drăguț să o am în bibliotecă)

4) E Secret Santa la Hogwarts. Ce vrei să primești?
Orice de la magazinul fraților Weasley, ăia doi sunt geniali!

5) Ai șansa să petreci o zi cu personajele dintr-o carte și actorii care le interpretează în adaptarea cinematografică. Care ar fi acelea?
Cei din The book thief, pentru că asta a ajuns să fie una din cărțile mele preferate și deși încă nu am văzut filmul, pentru că nu apare la noi decât în februarie(T_T), din trailer pare că o să îmi placă foarte mult.

6) Ce creatură fictivă ai vrea să îl înlocuiască pe Rudolph și să o întâlnești pe acoperiș?
Un elf, just because.

7) Care vor fi cele 10 personaje pe care le vei invita la petrecerea de ajunul Anului Nou?
Kelsier, Vin, Breeze(Mistborn: The final empire), Aneke, Lorena, Mathias, Alexandra(Ultima vrăjitoare din Transilvania), Sophie și Jena(Hex Hall), Kat(Heist society).

8) Ce personaj ar fi un Moș Crăciun ideal?
În lipsă de idei mai bune, voi zice Dumbledore.

Dau leapșa mai departe următorilor: ChuckyCioburi de viseLarisa PapyAdryCori și oricui mai vrea să o facă :)

7 comentarii:

  1. Mersi! Crăciun fericit!
    Vreau și eu să citesc „Hoțul de cărți” dacă îți place atât de mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte bună cartea, sper să îți placă!

      Ștergere
  2. Eu am primit Mai puternic decat frica de la Mosu. Merci ca ai facut leapsa :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O vreau atâât de muuult. Levy e unul din autorii mei preferați.

      Ștergere
  3. Multumesc pentru leapsa!:)
    Daca vine Kat la petrecere vreau si eu o invitatie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur, ești bine venită, cu cât mai mulți cu atât mai bine :)

      Ștergere