luni, 16 decembrie 2013

Nou la mine în bibliotecă(18)

Nu mai zic nimic, că nici nu mai știu ce aș mai putea spune... Principalul motiv pentru care le-am luat era că le-am găsit destul de ieftin, zic eu, din experiențele mele de până acum.

Deci:
Tronul de cleștar de Sarah J. Maas
Pentru că a fost ieftină în Cora și am auzit multe lucruri bune despre ea și pare a fi ceva ce mi-ar plăcea.

Let it snow
Nu mai scriu autorii, că sunt trei și se pot citi și pe copertă. 
Tot am zis că citesc și eu ceva de John Green, iar The fault in our stars stă prin kindle de câteva luni și nu cred că mă voi apuca de ea prea curând. Iar asta e cu povești în perioada Crăciunului, deci m-am gândit că va fi ceva mai vesel.

4 comentarii:

  1. Nu pot sa cred ca ai gasit Tronul ieftin! Eu il vad numai la 40-50 de lei :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel am rămas și eu. L-am văzut în Cora și a fost 20 de lei, că aveau ei reduceri, deci nu m-am putut abține! M-am uitat la preț pentru că am văzut coperta și am zis de ce nu, nici măcar nu mi-am închipuit că ar fi atât de ieftin.

      Ștergere