Puzzle

Povestea e cam așa: mama a cumpărat un puzzle de 500 de bucăți pe care avea de gând să-l facă și apoi să cumpere o ramă și să-l transforme în tablou. Și s-a apucat ea să-l facă, iar eu neavând nimic mai bun de făcut m-am gândit să o ajut puțin. Și după am continuat, pentru că e relaxant.
Acum, eu nu am făcut puzzle la viața mea. Știu că de obicei mi le făcea fratimiu pentru că eu nu aveam răbdare. Doar că de data asta a fost altfel, deși nu îmi pot da seama exact de ce.
Ca să nu o mai lungesc, la un moment dat lucram la puzzle și eu și mama și ne-a acompaniat și tata la un moment dat și sora lui. A fost tare amuzant, și am terminat de făcut puzzle-ul în trei zile. Majoritatea l-am făcut eu și mama, care nu avem nicio treabă cu genul ăsta de lucruri, deci e bine :D
Rezultatul:

Comentarii

  1. N-am mai facut de mult timp un puzzle. Oricum, sunt total incapabila la 1000+ piese.
    Leapsa: http://paginimarcate.blogspot.ro/2013/12/oldies-but-goodies-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu