joi, 30 ianuarie 2014

January wrap-up

Nu îmi dau seama cum, dar se pare că ce am citit luna asta sunt exact primele trei cărți de pe lista pe care am făcut-o cu acele cărți la care ți neapărat să ajung anul ăsta. Atâtea sunt pentru luna ianuarie, trei, pentru că facultatea a fost stresantă luna asta.

1) Regatul umbrelor de Leigh Bardugo
Dezamăgitoare, deși nu groaznică. Recenzia aici.

2) Tronul de cleștar de Sarah J. Maas
Nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor mele, dar a fost o carte destul de bună în cele din urmă. Recenzia aici.

3) Destine pierdute de Adina Speteanu
Mă bucur că i-am acordat o șansă, în cele din urmă. Chiar vreau următorul volum. Recenzia aici.

Mai am două cărți începute, anume The night circus de Erin Morgenstern și I am the messenger de Markus Zusak, dar nu am nicio șansă să le termin până la finalul lunii. Plus că nu prea mai am chef de citit, dar îmi revin eu după sesiune cu siguranță.

Un comentariu:

  1. Vreau si eu prima carte :o3 Chiar o vreau. Am pipait-o un pic la targ si apoi am plecat mai departe iar acum chiar regret ca nu mi-am luat-o :o3 Si eu vreau sa citesc Circul noptii <3

    RăspundețiȘtergere