vineri, 3 ianuarie 2014

Last Vegas

Recunosc că prima dată când am citit numele filmului am zis că nu o să-l văd, pentru că suna cumva ciudat și nu credeam că ar fi cine știe ce. Și îmi băgase și fratimiu în cap, că ar fi Hangover cu persoane mai în vârstă. Mda... Din fericire, îi are pe DeNiro și Freeman și nu am putut rezista prea mult. Și o voi spune de acum: filmul ăsta nu e ca Hangover și îl bate de departe. Nici nu se pot compara.
În filmul ăsta e vorba de patru prieteni vechi, din copilărie, care se reunesc la Las Vegas pentru a petrecerea de burlac al unuia dintre ei, care s-a hotărât să se căsătorească la 70 de ani cu o fată care are 31. Iar relațiile dintre ei nu mai sunt chiar la fel ca înainte, din anumite motive.
Mi-a plăcut atât de mult filmul ăsta! A fost și amuzant, dar a fost și puțin trist în același timp și a avut și câteva mesaje foarte drăguțe.
E vorba și despre prietenie și despre familie și despre cum doar pentru că ești bătrân nu înseamnă că ești plictisitor și ar mai fi, dar nu îmi vin în minte chiar acum. Dar a fost foarte drăguț și adevărat.
Nici nu mai știu ce să spun, în afară de faptul că filmul ăsta a avut momente când am râs de aproape mi-au dat lacrimile și alte momente care m-au emoționat.
Recomand filmul ăsta tuturor, pentru că are, din punctul meu de vedere, tot ceea ce îi trebuie unui film pentru a fi bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu