duminică, 23 februarie 2014

"DN Angel" de Yukiru Sugisaki

După ce am văzut anime-ul, care a fost slăbuț în opinia mea, am citit undeva că manga ar fi mult mai bună și am zis să-i dau o șansă. Asta e doar a doua manga pe care am citit-o.
Seria asta are momentan 15 volume și este neterminată. Iar ce mi se pare mie trist e că nu se știe când și dacă va fi vreodată finalizată. 
Rezumatul de pe internet, că mi-e imposibil să fac unul: Daisuke Niwa is an ordinary, if slightly unlucky, middle school student. On his fourteenth birthday, he comes down with a 'condition' that has plagued the men in his family for three hundred years. When he sees his crush, Risa, he transforms into his alter ego, the phantom thief Dark. Unfortunately, when Dark sees his crush, Risa's twin Riku, he transforms back into Daisuke. The only cure for this craziness is if Daisuke can get Risa to fall in love with him and Dark can get Riku to fall in love with him. But that's going to be a problem, seeing that Riku hates Dark and Risa loves him.
Deci acțiunea din manga asta e mult mai complexă decât mi-aș fi închipuit. Ceea ce o face să fie cu atât mai interesantă. Având în vedere faptul că Daisuke și Dark sunt două persoane complet diferite care împart același corp, totul nu poate fi decât complicat. E adevărat că ideea asta nu e nouă, dar modul în care e folosită aici o face să fie mai... specială în felul ei, în lipsa unui cuvânt mai bun.
Mie personal, manga mi se pare mult mai bună decât anime-ul. Aici se vede mai bine relația dintre Daisuke și Dark, amândoi fiind mult mai interesanți decât în anime, mai ales Daisuke. Și trebuie să spun, deși totul e destul de ciudat pentru Daisuke mai ales, mie chiar îmi place relația asta dintre ei. Iar Dark are niște momente destul de tari pe parcurs. La anumite chestii chiar nu mă așteptam și am rămas plăcut surprinsă.
Un alt lucru pe care manga îl face mai bine este în legătură cu Riku și Risa. Nu prea mi-a plăcut de niciuna din ele în anime, în schimb aici amândouă sunt mult mai bine conturate și mai interesante. Același lucru se aplică și relației dintre aceste gemene. Mi-a plăcut mai ales cum s-a arătat faptul că, deși arată la fel, ca personalități sunt complet diferite.
Cât despre familia lui Daisuke... nu am cuvinte. În sensul bun. E evident că nu sunt o familie normală, dar sunt niște momente aici, mai ales implicând-o pe mama lui Daisuke, la care m-a bufnit pur și simplu râsul. Iar ăsta e un alt forte al acestei serii, e și amuzantă de multe ori, dar are și momente când totul devine serios.
E drept că primele patru volume nu sunt chiar... cum să zic? Sunt ok, dar nimic spectaculos. Dar de la volumul cinci încolo totul devine mult mai interesant și complicat. Și e addicting, serios. 
Singura plângere ar fi că uneori ceea ce se petrece e confuz, dar altfel nu aș avea nicio plângere în legătură cu această manga. În afara faptului că nu se știe când va fi continuată.
Mie mi-a plăcut foarte mult, și sper să aflu care este finalul poveștii într-o bună zi. 

2 comentarii:

  1. Uaaaa, vreau și eu să citesc manga. Am găsit pe GoodReads ceva serie de manga, nu sunt sigură cum se cheamă, o am în wishlist. M-a atras prima dată coperta :D
    Te tentează seria „Orange”?
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc că am citit doar vreo două colecții manga la viața mea.
      Cred că am auzit de "Orange", dar nu mai știu despre ce e vorba în manga aia.

      Ștergere