February wrap-up

1) The night circus de Erin Morgenstern
Superbă! Se adaugă la lista mea de cărți preferate. Recenzia aici.

2) Crown of midnight de Sarah J. Maas
Foarte dezamăgitor. Nu am de gând să continui seria. Recenzia aici.

3) DN Angel vol 1-15 de Yukiru Sugisaki
Mult mai bun decât anime-ul. Am citit toate volumele, și sper ca manga asta să fie terminată într-o bună zi. Mi-a plăcut foarte mult. Recenzia aici.

Și cam atât. Am mai început în februarie Nisipurile Sakkarei de Glenn Meade și mi se pare interesantă. Poate că aș fi terminat-o, dar m-a distras manga de la DN Angel și cartea mai are și 800 de pagini. Oricum, mai am vreo 300, aproximativ, de citit, nu ar mai trebui să îmi ia foarte mult. O altă carte pe care am început-o tot în februarie ar fi Conflicte care au schimbat lumea și nu îmi mai amintesc autorul, dar am descoperit că e istorie destul de pură ceea ce nu e chiar pe gustul meu, dar mă gândeam să citesc din ea concluziile de la fiecare capitol, că așa ar fi interesant totuși. 

Comentarii