Nou la mine în bibliotecă(19)

This has been long overdue. Scuzați combinația de engleză cu română, dar am momente când nu mă pot abține, sau nu găsesc expresia în română :))

Cântul vrăjitoarelor de Mireille Calmel
Cât am căutat cartea asta la un moment dat. Noroc cu librăriile online :)) Abia aștept să o citesc.

Regatul umbrelor de Leigh Bardugo
La câte păreri bune am văzut despre serie în general, pentru mine a fost o dezamăgire. Recenzia aici.

The night circus de Erin Morgenstern
Am început să o citesc pe kindle, dar sunt în una din acele perioade când vreau să am cartea în mână, așa că am cumpărat-o, ocazie cu care am descoperit că librăria Cărturești are și librărie online. Încă o citesc și îmi place mult, are ceva magic cartea asta.

Crown of midnight de Sarah J. Maas
Am primul volum în română și cum nu aveam răbdare până îl traduc pe al doilea, l-am cumpărat așa. Seria asta are potențial în mintea mea momentan, sper ca volumul ăsta să nu dezamăgească. Primul mi-a plăcut, nu la nivelul așteptărilor, dar a fost destul de bun.

Atât momentan. Abia aștept să se termine sesiunea ca să mă pot reapuca de citit în voie.

Comentarii

  1. Si pe mine m-a dezamagit Regatul Umbrelor. Seria Cantul Vrajitoarelor e una din seriile mele preferate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cântul vrăjitoarelor sună ca ceva ce mi-ar plăcea, sper să se și întâmple, sună chiar foarte interesant.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu