joi, 13 februarie 2014

Puzzle #2

Dacă mi-ar fi spus cineva că o să îmi placă să fac puzzle aș fi crezut cu cea mai mare sinceritate că își bate joc de mine. Mda... 
Ca să nu o mai lungesc, am cumpărat împreună cu mama de pe un site online trei puzzle-uri, două de 500 de bucăți și unul de 1000 de bucăți, iar unul din cele de 500 l-am ales eu. Din nefericire, nu au mai avut suficiente pe stoc din modelul pe care îl comandasem, dar măcar mi-au dat posibilitatea de a alege altceva. Și exact asta am făcut.
Mi-a luat o zi și jumătate să îl fac, nu m-aș fi așteptat, și m-am gândit să vă arăt rezultatul.

Mie îmi place mult ce a ieșit, tabloul arată mai bine în realitate decât în poza de pe site.
Anyway, s-ar putea să mai vedeți astfel de postări pentru că ăsta e un nou hobby al meu și chiar îmi place, e relaxant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu