vineri, 21 februarie 2014

Rant

Pentru că blogul ăsta a devenit locul ideal în care să mă descarc, fără să înnebunesc persoane pe care le cunosc în viața reală, am decis să o fac din nou. Că mereu mă simt mai bine după. Deci dacă nu vreți să citiți cum eu mă plâng, sunteți liberi să închideți pagina, chiar nu mă supăr.

Ok. Deci, eu mi-am propus să citesc mai mulți autori români publicați recent. Am citit, în 2012 cred, Contesa Aneke de Anna Vary(da, știu cum sună numele, dar e româncă) și chiar am rămas plăcut surprinsă. Volumul doi mi s-a părut chiar mai reușit și abia îl aștept pe al treilea.
O altă autoare româncă pe care am descoperit-o este Adina Speteanu. Am citit Crimă la timpul trecut, care m-a surprins de asemena plăcut, iar anul acest... pardon, anul trecut a apărut primul volum dintr-o serie, Dincolo de moarte, anume Destine pierdute. Recunosc că atunci când am aflat că este despre vampiri am cam ezitat să o citesc, pentru că nu e tocmai genul meu preferat de cărți. Dar am zis ce naiba, hai să-i dau o șansă! Nu m-a dat pe spate, dar nici nu m-a dezamăgit, și m-a lăsat curioasă în legătură cu ce se va întâmpla în continuare. Deci am fost destul de fericită când am aflat că volumul doi, Jocul secretelor, urma să fie lansat pe patru februarie. Aș fi vrut să merg la lansare, dar din păcate în ziua aia am avut examen, care s-a terminat pe la șapte seara și nu mai îmi ardea de nimic după. Dar m-am gândit că nu e asta o problemă, că o comand online până la urmă. Și cam de aici marea mea frustrare, ca să nu o numesc altfel. Pentru că au trecut mai bine de două săptămâni de la lansare și tot nu apare pe site-ul editurii, sau pe alte site-uri și în Diverta nu am găsit-o și nici în Cărturești. Adică, serios?! 
Pe pagina de facebook a editurii scrie că respectivul volum poate fi cumpărat de pe site-ul lor sau din orice librărie din țară. Nu zău? Acum, ca să nu se zică că sunt rea, trebuie să recunosc că nu au menționat și când se va întâmpla chestia asta... :))
*sigh*
E așa enervant, mai ales că eu chiar vreau să citesc cartea aia :(( Dacă aveți vreo idee unde anume aș putea-o găsi, vă rog frumoooos să-mi spuneți :D
Din fericire, există DN Angel(manga) care să îmi distragă atenția :))

Mulțumesc celor care au citit până la sfârșit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu