marți, 11 martie 2014

Leapșa indiscretă

Am văzut leapșa asta întâi pe blogul celor de la Walking on letters, iar recent pe blogul lui Cori și mi s-a părut interesantă, așa că am zis să o fac și eu :)
1. Când mă uit spre biblioteca mea…
Îmi place, dar nu am multe cărți, majoritatea sunt pe kindle.
2. Atunci când cineva îmi vorbeşte în timp ce citesc…
Nu mă deranjează neapărat, asta doar dacă nu se întâmplă ceva interesant chiar în acel moment.
3. Când deschid pentru prima dată o nouă carte…
Sper din tot sufletul că o să îmi placă.
4. Atunci când păşesc într-o librărie…
Mă uimesc din ce în ce mai mult prețurile de obicei. Noroc cu târgurile de carte și reducerile de pe librăriile online.
5. Când mi se pune pata pe o carte…
Nu mă las până nu pun mâna pe ea. Și e enervant rău dacă cumva se întâmplă să nu știu unde o pot găsi, așa cum s-a întâmplat recent.
6. Primul lucru pe care îl fac după ce termin de citit un roman…
Păi, cred că mă gândesc la ce am citit și încerc să îmi găsesc cuvintele pentru recenzie, ceea ce nu e mereu ușor.
7. Cred că un blog bun de cărţi este acela care…
În principiu, recenzii bune, cu păreri personale mai detaliate.
8. Atunci când îmi cumpăr cărţi le aleg pe baza…
Depinde, uneori datorită lucrurilor pe care le aud despre cartea respectivă, alteori pur și simplu se întâmplă să văd ceva care sună interesant.
9. Atunci când îmi aleg viitoarea lectură mă bazez pe…
Cum mă simt, presupun.
10. Când o carte nu mă prinde de la început şi o citesc greu…
Regula de bază e că încerc să dau fiecărei cărți șansa de a deveni mai bună în primele o sută de pagini, dacă nu, renunț și mă apuc de altceva.
11. Cred că atu-ul blogului meu constă în…
I have no idea. Îmi place să cred că e un lucru bun că postez diverse chestii pe el, nu doar recenzii, dar nu bag mâna în foc.
12. Atunci când trece o perioadă mai lungă de timp în care nu citesc…
Mă deranjează un pic, dar nu o să mă forțez vreodată să citesc dacă chiar nu am dispoziția necesară.
13. Legat de obsesia mea pentru cărţi, părinţii…
Păi, tata mai mă sâcâie și zice că citesc prea mult, dar de fapt știu că li se pare un lucru bun.
14. Pentru mine, un roman bun e…
Unul la care încă mă mai gândesc ceva timp după ce îl termin.
15. Am o atracţie puternică pentru personajele…
Misterioase, în principiu, și cele puternice.
16. Pentru mine, o carte este…
Ceva minunat.
17. Dacă cineva îmi cere cu împrumut cărţi…
În liceu o făceam, și nu am avut nicio problemă, dar nu mi s-au mai cerut cărți de împrumut în ultimul timp.
18. Atunci când aflu că un roman va fi ecranizat…
Depinde de roman, la unele sunt entuziasmată, la altele nu, iar dacă nu am citit cartea, îmi e indiferent.
19. Atunci când cineva spune despre o carte pe care am iubit-o că e proastă…
Gusturile nu se discută. Nu tuturor ne plan aceleași cărți, și și eu am citit cărți cu recenzii bune care mi s-au părut oribile.
20. Oamenii care nu citesc…
Nu știu ce pierd, atât.
21. Cred despre cărţile scrise de scriitorii români…
Mă voi referi doar la cei publicați recent, ultimii cinci ani să zic, că știm cu toții cum sunt cele pe care le studiem în școală. Eu am citit cărți a doi autori români recent și chiar am rămas plăcut surprinsă de fiecare dată. Cei la care mă refer sunt Anna Vary și Adina Speteanu.
22. Dacă ai avea şansa să te căsătoreşti cu un scriitor/o scriitoare, acela/aceea ar fi…
Nu am niciun fel de plan de căsătorie.
23. Părerea mea despre cititoarele electronice este...
Excelentă.
24. Cred despre leapşa indiscretă…
E foarte drăguță :)

2 comentarii:

  1. Foarte drăguţă leapşa; am să o preiau şi eu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. îmi plac răspunsurile tale, eu am completat deja leapșa :)

    RăspundețiȘtergere