Nou la mine în bibliotecă(20) + o mică poveste

Acum câteva zile, m-am plâns pe blog pentru că nu reușeam să găsesc nicăieri cartea Jocul secretelor de Adina Speteanu, ceea ce pentru mine chiar a fost frustrant. Și, cum toată răbdarea mea dispăruse, am decis să trimit un mail editurii să îi întreb când și unde voi putea găsi acea minunată carte. Și, spre surprinderea mea, chiar mi-au răspuns. Mi s-a spus că o pot găsi la librăria Bastilia, care este destul de aproape de facultate. Ok, foarte frumos. M-am dus eu acolo vineri după cursuri și am întrebat dacă o au. O femeie a căutat-o vreo câteva minute, după care mi-a zis că nu o mai au. Eu am întrebat dacă vor mai primi, iar ea mi-a zis că da, dar că nu știa când anume, că trebuia să discute cu distribuitorul. Dar mi-a mai spus că dacă îi las numărul meu de telefon, mă vor suna atunci când vor mai primi volume. Am lăsat eu acolo numărul și numele și am plecat spre metrou. Eram în stație când telefonul a început să sune și femeia cu care vorbisem mai devreme mi-a spus că găsise totuși un exemplar. Cum încă nu mă urcasem în metrou, m-am întors și am luat-o. Ea și-a cerut scuze, dar la cât am căutat-o am zis că nu era nicio problemă. 
Am fost fericită după, că atunci când mi-a zis că nu mai au exemplare deja renunțasem la orice speranță că aș mai putea face rost de cartea asta și eram destul de pregătită să renunț la serie doar din motivul ăsta. Din fericire, am avut totuși noroc :D

Asta e cartea :) E drept că am ceva emoții în legătură cu ea, că prima nu m-a dat chiar pe spate, dar având în vedere părerea mea generală despre cărțile cu vampiri, asta mi-a depășit așteptările. Sper ca și asta să cadă în aceeași categorie.

Comentarii

  1. E mult mai interesantă decât primul volum! :) Eu de-abia aștept al treilea volum care, din câte am aflat de la autoare, s-ar putea să apară prin toamnă.
    Oricum, lectură plăcută! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să aud asta :) Apar destul de repede volumele din câte văd, nu e rău.
      Mersi :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu