Serii pe care nu le voi termina

Pentru că am făcut postarea cu seriile pe care le-am terminat, și pentru că m-am tot gândit la asta, am zis că aș putea să fac o postare în care să vorbesc despre seriile pe care nu am de gând să le termin vreodată și pe scurt de ce.

1) Gallagher girls series de Ally Carter
Am citit primele trei volume din seria asta, știu că sunt șase în total, și chiar mi-au plăcut destul de mult. Dar nu am reușit să îl termin pe al patrulea, deși îmi propusesem să îl termin la un moment dat. Iar acum pur și simplu mi-am pierdut interesul pentru serie.



2) Maximum Ride de James Patterson


Nu am citit decât primul volum, care a fost mai bun decât m-am așteptat inițial și la început chiar aveam de gând să continui. 
Dar după ce am descoperit Goodreads, m-am gândit că nu ar strica să văd ce crede lumea despre celelalte cărți ale seriei și nu am găsit păreri foarte bune, iar acum mi-am pierdut tot interesul și pentru seria asta.





3) Witch and Wizard de James Patterson


Chiar suna ca ceva ce mi-ar plăcea, mai ales că era despre doi frați vrăjitori. Din păcate însă, a fost o dezamăgire totală, încă sunt un pic uimită că am citit până la final. 
Nu, pur și simplu nu.






4) The lunar chronicles de Marrisa Meyer


Din nou, premisa suna foarte bine: cyborg cinderella. Din păcate, și aceasta a fost o dezamăgire pentru mine. Povestea a fost super previzibilă și Cinder a luat niște decizii care mi s-au părut total aiurea, având în vedere ce i se zisese și nu mă interesează în mod deosebit ce anume se va întâmpla în continuare.






5) Ember de Madison Daniel


Din nou, foarte drăguță premisa. Dar să ai o carte cu un băiat cu puteri speciale care nu face mai nimic cu ele, și nici nu se explică de unde le are, plus să ai același băiat care acum e îndrăgostit de o fată și peste cinci minute de cealaltă chiar nu mi se pare ok.
Și începuse atât de bine...





6) Throne of glass de Sarah J. Maas


Ok, primul volum nu m-a dat pe spate, iar la final chiar am crezut că seria în sine avea potențial. Dar al doilea volum m-a enervat pur și simplu. Pentru că la al doilea nu am mai putut să trec cu vederea anumite lucruri, iar finalul a fost cireașa de pe tort.






7) Pantalonii călători de Ann Brashares


Seria asta am început-o prin generală, dar cumva nu am început niciodată ultimul volum. Așa că, la un moment dat, am zis să le recitesc, că țineam minte că îmi plăcuseră primele trei volume. 
Iar primul chiar mi-a plăcut mai mult decât țineam minte, a fost chiar foarte drăguț. Dar pe al doilea nu l-am mai terminat, cred că mă plictisisem foarte tare la un moment dat, așa că am renunțat din a îl mai citi.




8) Alex rider series de Anthony Horowitz


Dacă aș fi citit cărțile astea prin generală, cred că mi-ar fi plăcut. Dar cum am citit prima carte prin liceu, cred, nu m-a impresionat absolut deloc. Ăsta e singurul motiv pentru care nu voi termina seria, pentru că primul volum în sine nu e rău.







9) All souls series de Deborah Harkness


Începuse destul de interesant, dar nu am reușit să termin primul volum. Au fost mult prea multe chestii care m-au enervat, chestii care nu își prea aveau rostul în poveste, plus că devenise plictisitoare la un moment dat.







Cam astea ar fi. M-am gândit dacă să introduc sau nu și seria Divergent aici, pentru că nu am citit decât finalul volumului trei, dar în mintea mea simt că am terminat cu seria aia, pentru că am aflat cam ce se petrece în volumul trei.

Comentarii

  1. Al doilea volum din Maximum Ride nu a fost cine știe ce, la fel ca primul. De aceea am ales să nu cumpăr și al treilea volum (oricum sunt multe și nu prea vreau să-mi cheltuiesc banii pe seria asta). Vreau de așa de mult să citesc seria Fetele Gallagher! :(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu