April wrap-up

1) Cântul vrăjitoarelor vol 1 de Mireille Calmel
Mi-a plăcut destul de mult, îmi doresc să aflu ce se va întâmpla mai departe. Recenzia aici.

2) În noapte de Haruki Murakami
Foarte tare cartea, deși nu are nimic mind-blowing în ea. Recomand! Recenzia aici.

Alter.ego. de Ana Mănescu
Pe asta nu o pun la socoteală, pentru că mai mult am sărit din ea decât am citit, dar simțeam nevoia să o menționez. A fost drăguț la început, din păcate nu a fost să fie. După primele 23 de pagini și-a pierdut tot farmecul. Paginile astea sunt fix fragmentul ce poate fi citit pe elefant. Trist, aveam așteptări mari de la cartea asta. Nu i-am dat niciun fel de rating nici pe Goodreads, oricum nu aș ști cât să-i dau, o las așa.
Are în ea cam toate lucrurile despre care nu îmi place să citesc.

Și... atât. Încă citesc Frăția inelului, dar mi-a cam dispărut tot cheful de citit, și nu are nicio legătură cu cartea, pur și simplu nu prea mai am răbdare să stau și să citesc. Dar tot o termin eu la un moment dat.

Comentarii