Captain America: The winter soldier

Primul film chiar nu mi s-a părut cine știe ce, și nu prea m-a interesat ăsta inițial, dar apoi am auzit că ar fi mai bun decât primul așa că mi-am zis de ce nu? Și trebuie să spun că e într-adevăr mai bun decât primul. E mult mai enjoyable, are și scene amuzante și mi s-a părut mult mai interesant de urmărit decât primul.
În ăsta se descoperă un mare secret ce are legătură cu HYDRA și SHIELD, iar Captain America împreună cu Black Widow și încă câțiva agenți sunt cam singurii care pot opri dezastrul. Dar nu e simplu, normal, și în peisaj mai apare și un anume Winter Soldier, care complică și mai mult lucrurile.
Acum, trebuie să recunosc că un motiv important în decizia mea de a vedea filmul a fost faptul că am aflat că acel Winter Soldier e jucat de un român, îl cheamă Sebastian Stan. Nu știu alții, dar mie îmi place să aud că români joacă în așa ceva, că nu cred că e ușor, și e un rol important cred eu. *Off topic, mă uitam pe IMDB să văd în ce a mai jucat și am aflat că îl joacă pe unul din personajele mele favorite din Once upon a time, anume Mad Hatter/Jefferson. Interesting.* Revenind, mie chiar mi-a plăcut cum a jucat.
Dar să revenim la film. 
Cum am zis, mi s-a părut mai bun față de primul film, poate mai ales pentru că are mai multe scene amuzante. Au fost câteva la care chiar am râs și îmi vine să o fac de câte ori mă gândesc la ele. Și cum să nu fie amuzant când îl vezi pe Căpitan bătând la ei ca la fasole? Sau când sare de la nu știu ce etaj și nu pățește nimic? 
Sunt câteva scene în filmul ăsta la care îți cam poți da seama ce anume se va întâmpla, pentru că pur și simplu nu se putea altfel. Nu zic că e un lucru rău, e doar o chestie pe care am observat-o în timp ce mă uitam. Nu se putea altfel.
Acum, deși filmul ăsta a fost mai bun decât primul, și ca efecte și acțiune și așa mai departe, la final pentru mine a fost un film doar ok, pentru că toată chestia cu HYDRA și SHIELD și ce se întâmpla de fapt...  a părut un pic cam over the edge pentru mine, a fost un pic prea mult și la un moment dat mi s-a părut cam greu de crezut toată chestia. Din cauza asta și a scenei de după credite, nu voi zice ce e, filmul ăsta e doar ok pentru mine. E un film bun, dar astea două chestii au fost un pic prea mult, iar eu nu am reușit să trec peste.
Altfel, este un film bun, fiind în continuarea evenimentelor din Avengers și ducând spre următorul film din seria aia, Avengers 2, chiar e bun. Dacă v-au plăcut celelalte filme făcute de Marvel ce au legătură cu filmul acela eu aș zice că merită văzut. E un pas înainte de la primul Captain America, oricum.

Comentarii