miercuri, 2 aprilie 2014

How I met your mother - show finale(rant)

Soooo, s-a ajuns și la finalul serialului How I met your mother... Nu se putea să nu spun și eu ceva despre asta. 
*Spoilers ahead!*
Să încep totuși cu începutul, nu? Eu m-am apucat de serialul ăsta pentru că fratele meu se uita și râdea întruna și îmi povestea mereu chestii amuzante din el, mi-a arătat și câteva scene mai amuzante și am zis de ce nu? Și am început să mă uit și mi s-a părut destul de bun, cu excepția râsetelor idioate de pe fundal, dar toate serialele americanilor le au, și nu era chiar mare lucru, ce să nu poată fi ignorat. De altfel, în recenzia serialului de aici, chiar l-am lăudat. Dar eram doar la sezonul patru atunci, habar nu aveam ce avea să urmeze. De pe la sezonul șase, deja începuse să își piardă din farmec și pe la jumătatea sezonului opt am cam renunțat să mă uit. Pur și simplu devenise stupid, nu mai era amuzant și glumele erau tâmpite. Apoi, m-a convins tot fratele meu să văd ultimul episod din sezonul opt, care a fost chiar ok, mi-a plăcut. Și cum sezonul nouă e ultimul, am zis că hai să mă uit. Primele trei episoade din sezon au fost chiar ok, apoi însă totul a început să se ducă în jos. Dacă nu știți, sezonul nouă e format doar din weekend-ul nunții lui Barney și Robin și devine super jalnic la un moment dat. Chiar mă întrebam când anume vor atinge rock bottom cu serialul ăsta, pentru că fiecare episod era mai prost decât precedentul. Și am aflat. Au atins acel punct fix în ultimul episod din serial!!!
Și acum o să o iau pe puncte, că mi-e mai ușor așa să îmi înșir ideile.

Ce mi-a plăcut:
  • mi-a plăcut mai ales aerul de melancolie care a fost prezent în episodul ăsta, pentru că totul schimbă pentru grup, fiecare are propriile griji și nu mai au timp să se întâlnească la fel de des și na, nu mai e la fel
  • a fost drăguț și că au luat totul progresiv și arătau cum se mai schimbaseră lucrurile pentru ei cu trecerea anilor
  • și ar mai fi și faptul că au vrut să fie împreună pentru momentele importante din viețile lor
Și aici încep să înșir ce nu mi-a plăcut, și sunt destule:
  • first of all, căsătoria dintre Robin și Barney a durat trei ani, apoi divorțează pentru că Robin e prea ocupată cu cariera ei și nu mai sunt fericiți. Where to begin? Având în vedere faptul că de două sezoane tot sunt împreună și că tot acest ultim sezon e despre nunta lor faptul că la final divorțează e pur și simplu infuriating! 
  • ceea ce se întâmplă cu Barney după divorț mi se pare pe cât de trist pe atât de greu de crezut. S-a schimbat atât de mult în ultimele două sezoane, iar la final ajunge să fie exact același Barney care a fost la începutul serialului. Cam bruscă schimbarea asta. Și povestea lui mi se pare cel mai trist lucru din tot serialul.
  • și că tot ziceam de Barney, faptul i-au băgat pe gât un copil la final, care îl face să devină brusc responsabil, is just not acceptable. No, just no!
  • și chestia care m-a enervat extrem de mult a fost ce i-au făcut mamei, fetei aceleia perfecte pentru Ted, pe care am așteptat să o văd timp de OPT SEZOANE. Povestea se termină brusc, și afli și tu dintr-o propoziție a fetei lui că maică-sa e moartă de ȘASE FREAKING ANI! Serios???!!! Au zis că e bolnavă, dar dacă nu zicea fata chestia aia nici nu aș fi știut. Nu tu înmormântare, nimic, nothing, nada! Pe bune?!
  • și apoi copii îi spun să o sune pe Robin, că de ea a fost îndrăgostit mereu și încă e și, guess what, apparently ăștia doi rămân împreună, iar toată chestia e sugerată scurt și apoi totul se termină. Ok, fine, I have nothing against the two of them being together, dar faptul că tocmai copiii îl încurajează mi se pare o tâmpenie totală
  • și din moment ce ei doi sfârșesc împreună, nu mai văd rostul poveștii, și cum atâta timp mama e descrisă ca fiind fata perfectă pentru Ted, și chiar e. Adică, why, what was the point of this show?!
Trist, dar adevărat...

Chiar îmi pare rău că s-a terminat așa. Devenise el mai slăbuț, dar eram dispusă să trec cu vederea niște chestii dacă finalul ar fi fost unul frumos. Din păcate, nu a fost să fie.

This is my rant about the final episode of this show, thank you if you read 'till the end.

4 comentarii:

  1. Mie mi-a placut... Mi se parea evident pe parcursul sezoanelor ca Robin si Ted sunt facuti unul pentru altul, plus ca Ted avea nevoie de acordul copiilor pentru a fi cu Robin ca... na, sunt copiii lui, legendara mama era mama lor si trebuie sa fie si ei de acord inainte sa le intre altcineva in viata.
    Sunt de acord ca actiunea a fost putin grabita, dar asta fiindca au vrut sa includa toate socurile mari intr-un singur episod, ca impactul asupra publicului sa fie mai mare. Au asezat si ei fiecare personaj cum s-au priceput, iar mie mi s-a parut dragut felul cum s-au aranjat lucrurile in final.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi s-a părut fix invers cu Ted și Robin. Mie nu mi-a plăcut de ei ca și cuplu foarte tare, și poate că avut și asta un rol la părerea mea. Mi se păreau mai potriviți Robin și Barney, și relația asta l-a și schimbat pe Barney mult în bine, chiar mi-a plăcut evoluția lui, iar la final m-a enervat că a ajuns să fie același tip dintotdeauna, până la chestia cu copilul.
      De acord, lui Ted îi trebuia acordul copiilor, nu zic nu, dar parcă prea repede și ușor i-au zis să se ducă după ea, având în vedere chestia cu mama. Nu știu, mi s-a părut ceva gen "eh, mda, e moartă de șase ani, bine, du-te după Robin acum". Nu știu cum să explic foarte bine.
      Mă bucur totuși că ție ți-a plăcut.
      Acum, eu m-am mai obișnuit cu ideea, dar tot dezamăgitor mi se pare.

      Ștergere
    2. Dupa 9 sezoane de povestit s-or fi prins si ei ca omul tine la Robin :)) adica nu au aflat chiar asa brusc si neasteptat. In fine, fiecare cu parerea lui, oricum majoritatea serialelor se termina naspa :))

      Ștergere
    3. Thanks for the heads up :)) Ăsta e primul season finale pe care îl văd, că celălalt serial terminat a fost practic anulat, la naiba :))

      Ștergere