marți, 22 aprilie 2014

Leapșă: cărțile secolului XX

Leapșa e primită de la Alexandra. Mulțumesc :*
Așa, din câte am înțeles trebuie ca pentru fiecare perioadă ce va apărea mai jos să aleg o carte pe care am citit-o sau pe care vreau să o citesc.
A fost greu și tot nu am găsit la toate. 

1. 1900-1909: zău dacă am putut să găsesc aici vreo carte pe care să o fi citit sau pe care să vreau să o citesc. Nimic, nothing, nada. 
2. 1910-1919: Peter Pan de J.M. Barrie(cred că am citit-o când eram copil)
3. 1920-1929: The great Gatsby de F. Scott Fitzgerald(aici filmul mi s-a părut mai bun)
4. 1930-1939: Zece negri mititei de Agatha Christie(prima carte citită de această autoare, mi s-a părut foarte bună)
5. 1940-1949: Animal farm de George Orwell(citită anul ăsta, foarte tare cartea)
6. 1950-1959: Frăția inelului de J.R.R. Tolkien(asta o citesc momentan, îmi place, dar o să îmi mai ia ceva timp să o termin)
7. 1960-1969: Să ucizi o pasăre cântătoare de Harper Lee(aș vrea să o citesc la un moment dat, nu știu însă când anume se va întâmpla asta)
8. 1970-1979: Bună seara, Melania! de Rodica Ojog-Brașoveanu(mi-a plăcut mult)
9. 1980-1989: Dispariția statuii din parc de Rodica Ojog-Brașoveanu(pe asta urmează să o citesc; nu am găsit altă carte aici)
10. 1990-1999: Cronica păsării arc de Haruki Murakami(cumpărată recent, urmează a fi citită)

Leapșa o poate lua oricine dorește.

2 comentarii:

  1. Tot am zis ca voi face leapsa, insa nu am mai apucat. Imi plac alegerile tale.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase alegeri! Trebuie să-l citesc și eu pe Goerge Orwell! Aud doar lucruri bune despre cărțile astea...

    RăspundețiȘtergere