marți, 1 aprilie 2014

Nou la mine în bibliotecă(21)

De când aștept să cumpăr cărțile astea :D
În noapte de Haruki Murakami
Nu am mai citit nimic de acest autor până acum, dar am tot auzit despre el de pe blogul ăsta, așa că am zis să îi dau o șansă, iar asta suna interesant.

Ultimul avanpost de Lavinia Călina
Am zis că vreau să citesc mai mulți autori români, iar asta e distopie, am auzit lucruri bune despre ea, și am și citit un fragment și îmi doresc să continui.

alter. ego. de Ana Mănescu
O altă autoare româncă. Și din cartea asta am citit un fragment pe site-ul editurii și chiar mi-a plăcut. Abia aștept să ajung la ea.

Mai puternic decât frica de Marc Levy
Aș mai fi putut aștepta să cumpăr această cartea, dar apoi am aflat că este continuarea unei alte cărți a lui, care mi-a plăcut muuult, anume Și dacă aș mai trăi o dată, și nu am mai rezistat.

Și înainte de a vedea următoarele cărți, trebuie să spun următorul lucru. Eu nu cumpăr trilogii întregi fără să fi citit măcar prima carte, dar cu astea a fost o mică excepție, pentru că am citit prequel-ul și chiar mi-a plăcut, plus că e o trilogie foarte cunoscută pe care vreau să o citesc de mult.
Și cărțile sunt:
Trilogia Stăpânul inelelor de J.R.R. Tolkien
Pe astea nu plănuiam să le cumpăr, dar le-am găsit în variantele astea cartonate, destul de scumpe de altfel în mod normal, în Auchan. Le-am luat cu 19.90 lei bucata! Și acum sunt șocată că am cumpărat trilogia cu atât de puțin, mai ales în edițiile astea, pe care în librărie nu le-am văzut sub 40 de lei bucata.

Și poza de grup:

Sunt foarte entuziasmată pentru toate!
Lipsește una de aici, pentru că ăia de la Elefant nu au mai avut-o în stoc sau nu au putut să o trimită, nu am înțeles foarte bine, cert e că nu am primit-o, ceea ce e destul de enervant pentru mine. Pentru curioși, cartea aceea e volumul doi din trilogia Cântul vrăjitoarelor. Fac eu rost și de aia până la urmă, dar mai pot aștepta un pic. Sper doar ca finalul primului volum să nu fie un mare cliffhanger. Chiar sper.

Oricum, mi-a cam ajuns cu Elefant. Am zis că le mai dau o șansă, că a fost varianta cea mai ieftină pentru a cumpăra primele patru cărți din poză(care trebuiau să fie cinci), dar mi se par cam prost organizați. Și nu, nu e doar pentru faptul că nu am primit cartea aia, deși am făcut comanda joia trecută(și m-am uitat din curiozitate pe site azi, iar cartea apare cu stoc limitat, iar mailul de la ei l-am primit tot azi, în care îmi spuneau că volumul e indisponibil - 31.03.2014...), ci și pentru că o altă carte, pe care am comandat-o pentru altcineva, din colet e zgâriată destul de urât pe cotor. De asemenea, în trecut, un colet comandat tot de la ei nu l-am mai primit, și aici se mai adaugă și experiența mea cu acel ebook(dacă e cineva curios, povestea în întregime pe subiectul ăsta e aici). Până la urmă, prefer să plătesc un pic mai mult, dar să știu că voi primi exact ce am comandat, fără surprize neplăcute.
Scuzați rant-ul, dar simțeam nevoia să mă descarc.

2 comentarii:

  1. Toate sună foarte bine! Mă bucur că am reușit să te conving să cumperi ceva de Murakami doar din cât l-am lăudat eu, sper să-ți placă, nu am citit „În noapte”, dar am prieteni care au lăudat-o.
    Nici cărțile românilor noștri nu sună prea rău, par chiar interesante. Și sunt atât de tentată să cumpăr și eu o carte de Marc Levy cât de curând!
    Eu mi-am comandat până acum doar de pe libris și okian și nu am avut probleme mai deloc, nu știu despre elefant, nu l-am încercat și nu am fost tentată, libris are multe reduceri, dese, iar okian are niște prețuri bune pentru cărțile în engleză.
    Spor la lectură!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi.
      Cu libris nici eu nu am avut probleme până acum. De pe okian am vrut o dată să comand, dar dura prea mult până să livreze cărțile respective, știu că nu e așa la toate, dar nu am avut noroc atunci. Am cumpărat o carte o dată de la ei, erau la ceva târg, nu mai știu exact care și prețurile mi s-au părut ok, având în vedere că sunt în engleză.
      Românii noștri scriu niște cărți destul de bune zic eu, cumva mai originale decât ce se traduce pe la noi, în special de la americani. Sper să încerci ceva scris de ei la un moment dat, eu nu am avut decât surprize plăcute până acum. Ca și autori, momentan le pot recomanda doar pe Anna Vary și Adina Speteanu, doar cărțile lor le-am citit până acum.
      Marc Levy îmi place mult, o singură carte a lui m-a dezamăgit un pic, restul au fost foarte bune.

      Ștergere