Nou la mine în bibliotecă(22)

A fost Paștele și mi-am luat câteva cărți din niște bani pe care i-am primit de la iepuraș. Mai puțin prima, pe aia am luat-o la o reducere de pe Libris, pentru că era cu 50% mai puțin și e continuarea unei trilogii pe care vreau să o continui.

Cântul vrăjitoarelor vol 2 de Mireille Calmel
Cum am zis, vreau să continui trilogia, pentru că primul volum mi-a plăcut.

Enders de Lissa Price
Eram în Cărturești și mă uitam pe acolo și am văzut-o și am știut că trebuie să mi-o iau. Aștept să citesc volumul ăsta cam de când l-am terminat pe primul. Al naibii cliff-hanger!

Cronica păsării-arc de Haruki Murakami
Inițial voiam să iau tot de acest autor Kafka pe malul mării, dar în respectivul Cărturești nu îl aveau, așa că am luat-o pe asta în schimb. Până la urmă, e tot Murakami, important era să cumpăr și o carte scrisă de el.

A game of thrones de George R.R. Martin
Pentru că tot am zis că încep seria asta, așa că am luat-o în engleză, că era mai ieftină decât varianta în română, și e toată cartea într-un singur volum. Asta a fost important pentru mine, să fie un singur volum, nu două cum le-am tot văzut în română.

Scrisoare deschisă către un tânăr de Andre Maurois
Am văzut-o în Inmedio și autorul e francez și am citit câteva pagini și mi s-a părut interesant, plus că am dat 5 lei pe ea. Măcar știu că la banii ăștia nu o să regret nimic. Dar primele câteva pagini mi-au plăcut.

Și poza de grup:

Eu sunt fericită pentru că mi-am luat cărțile astea, abia aștept să mă apuc de ele. Momentan tot Frăția inelului o citesc, o să mai dureze până să o termin pentru că citesc cam un capitol pe zi din ea. Nu e vorba că nu îmi place, pentru că nu e cazul, dar are multă descriere și eu nu prea am răbdare, deci merge încet. Dar îmi place destul de mult până acum.

Comentarii

  1. Lectură plăcută! Arată foarte frumoase! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai o gramada de titluri interesante aici. Spor la citit si lectura placuta sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Spor la citit!
    Am un concurs cu carte la alegere daca doresti sa participi: http://in-love-with-books002.blogspot.ro/2014/04/concurs-primul-meu-concurs.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu