Once upon a time

Reclama pentru serialul ăsta am tot văzut-o, cred că Diva îl dă, dar nu sunt sigură. Și la început chiar nu m-a prea interesat. Nici nu îmi era prea clar despre ce era vorba, sincer. Dar m-am uitat de curiozitate pe IMDB și suna cumva interesant, plus că I'm a sucker for fairy tales and stuff, so am decis să văd primul episod. Și aia a fost tot ce mi-a trebuit.
Povestea o are în centru pe Emma, care, deși nu o știe, e cea care trebuie să rupă un blestem dezlănțuit de vrăjitoarea cea rea, prin care toate personajele din poveștile pe care le știm, anume Albă ca Zăpada, Pinochio, Scufița Roșie, Cenușăreasa, și altele, au fost aduse în lumea reală, într-un orășel numit Storybrooke, și ele nu își amintesc nimic despre asta. 
De unde să încep? Toată ideea serialului mi se pare tare interesantă, nu cred că am mai văzut ceva asemănător până acum. Chiar mi-a plăcut ideea cu personajele în lumea reală și cum și cine sunt ele acum, cât și faptul că, într-un fel, ele caută să ajungă la acel happy end, fără să își dea însă seama de asta.
Cel mai tare din tot serialul ăsta îmi place Henry, fiul de zece ani a lui Emma. El e cel care practic o găsește și încearcă să o convingă că totul e real, ceea ce nu e deloc ușor. Și cam întreg primul sezon în jurul chestiei ăsteia se învârte.
Dar ceea ce mi s-a părut mai interesant decât prezentul, este acel backstory pe care îl aflăm pe parcurs. Ceea ce mi s-a părut foarte interesant a fost că poveștile spuse în serial nu sunt cele clasice, cele pe care le știm noi. Dar fiind spuse așa, mi s-a părut că fiecare personaj a devenit cumva mai badass, în lipsa unui cuvânt mai bun. Nu m-a deranjat deloc schimbarea, a făcut doar ca totul să fie mai drăguț pentru serial. De fapt, dacă ar fi să fiu sinceră, mai mult din cauza asta am tot continuat să mă uit, ca să văd cum anume s-a ajuns la situația actuală, pentru că în povestea din prezent e... same drama that we all know. Mi-a plăcut și când povestea era în prezent, dar nu la fel de mult, mai ales că la un moment dat te obișnuiești cu mersul lucrurilor nu mai e chiar atât de interesant de urmărit.
Ca și personaj fictiv preferat, e de departe Rumplestilskin(sper că am scris bine). Povestea lui mi se pare atât de tristă și totuși ajunge să fie un personaj atât de important și de amuzant uneori încât nu pot să nu îl plac. 
Până nu uit, o chestie care chiar m-a impresionat la serial e faptul că e în așa fel făcut încât personajele, fie ele pozitive sau negative, nu sunt doar atât, adică totul nu e alb negru, cumva poți înțelege de ce personajele negative fac ceea ce fac, și nici cele pozitive nu fac neapărat mereu ce e corect. Iar asta îmi place mult, pentru că nimic nu poate fi considerat doar în alb și negru. 
Am terminat primul sezon de curând și l-am început pe al doilea și devine din ce în ce mai interesant.
Îmi place destul de mult și chiar sunt curioasă încotro se va îndrepta povestea de acum încolo.


Câteva citate:
"How is a book supposed to help?"
"What do you think stories are for? These stories... the classics. It's a reason we all know them. They're a way for us to deal with our world, a world that doesn't always make sense."

"I gave the book to him because I wanted Henry to have the most important thing anyone can have: hope. Bieleving in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing."

"Because not having someone... that's the worse curse imaginable."

"We steal from them and they steal from someone else."
"It's called an economy."

"Isn't that what life's about? Holding on to your good memories?"

Ar mai fi fost, dar nu am avut răbdare să opresc episodul pentru a le nota. E addicting serialul, serios.

Comentarii

  1. Serialul este absolut superb! Am inceput sa-l urmaresc anul trecut si acum sunt la zi cu el. Daca ar fi sa aleg dintre toate sezoanele, l-as alege pe al treilea. Vei afla de ce atunci cand il vei viziona.
    Sincer, daca acum crezi ca Rumple (nu ma voi chinui sa-i scriu tot numele) are o poveste trista, sa ajungi ceva mai departe si atunci mai discutam :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt la sezonul doi acum, dar abia aștept să ajung la al treilea, pentru că știu că în el apare Hook și e cu acțiunea mai prin Neverland(cred), iar Peter Pan e favoritul meu :D Asta e cam tot ce știu, am aflat din greșeală :))
      Ok, acum m-ai făcut curioasă :)) Oricum, Rumple mi se pare genial, un pic nebun el așa, dar genial!

      Ștergere
    2. Stiu, si mie mi se pare absolut genial Rumple! Numai o persoana nebuna nu l-ar placea pe Rumple :)) Hook apare pe la mijlocul sezonului doi, poate te intereseaza ;) In rest nu-ti mai spun niminc, nu te mai spoilaresc :))

      Ștergere
    3. Uuuu, bun așa :D Mersi că mi-ai spus, măcar știu că nu mai trebuie să aștept mult. Nu mai îmi spune, e mai interesant să aflu singură ce se întâmplă, dar de Hook știam deja, aia nu e o problemă.

      Ștergere
  2. Multumesc pentru recomandare! Acum ma apuc si eu de el :D Suna tare bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să-mi spui ce crezi după ce te uiți, chiar sunt curioasă dacă o să îți placă :)

      Ștergere
  3. E super! Bine ca e vacanta, altfel nu stiu ce m-as fi facut... Chiar ca e addicting!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place, și da, e foarte addicting.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu