miercuri, 21 mai 2014

Leapșă: Unread books

Am tot văzut chestia asta pe youtube, și mi s-a părut interesant, așa că am zis că de ce să nu o fac și eu?

1. How many unread books do you own?/Câte cărți necitite deții?
Am numărat recent, și nu includ aici cartea pe care am început-o recent, și nici ce e pe kindle, pentru că acolo e tot ce am putut găsi gratis, și nu mă simt obligată să le citesc pe toate. Și număr ceea ce am cumpărat eu, din proprii bani de buzunar, și sunt 20 în momentul ăsta.

2. How many books do you own that you have read?/Cât cărți citite deții?
Undeva în jur de 50, cred. Ideea e că am tot vândut niște cărți, care nu mi-au plăcut, sau care nu m-au impresionat deloc, plus că nu mai știu exact ce am cumpărat eu, față de toate cărțile care sunt prin casă, so...

3. Do you buy more books than you read?/Cumperi mai multe cărți decât citești?

În ultimul timp, da. 

4. Why do you think you haven't read your unread books?/De ce crezi că nu ai citit încă cărțile necitite?(asta sună ciudat în română:)))

Cele mai multe le-am cumpărat recent și nu am avut timp încă să mă apuc de ele.

5. Are you going to go on a book buying ban?/Ai de gând să îți impui un book buying ban?

Nah, nu consider că ar fi cazul pentru așa ceva, plus că oricum nu mai am bani, și oricum nu prea tind să exagerez. Au fost mai multe reduceri pe Libris cam una după alta, și cam de acolo m-am ales cu majoritatea cărților necitite, altfel nu prea sunt eu genul care exagerează.


Dacă vrea cineva să facă leapșa asta, să se simtă binevenit, oricum nu știu cui să o dau.

3 comentarii:

  1. O leapșă scurtă în întrebări, dar interesantă. Cu siguranță o voi face și eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu am trandus-o pe blogul meu! :)) Diferența dintre numărul meu de cărți necitite și ale tale e cam 500. (:D) ei bine, eu le-am numărat și pe cele de la părinți pe care nu mă simt tocmai obligată să le citesc, dar majoritatea sunt cărți foarte bune pe care ar cam trebui așa că 300 sunt de la ei și restul sunt cumpărate de mine și fratele meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca as lua leapsa, mi-ar lua o ora sa numar toate cartile necitite si NU MERSI.:)))

    RăspundețiȘtergere