May wrap-up

Și s-a terminat și luna mai, ceea ce înseamnă în principiu că urmează sesiunea... Mi-e groază.

1) Scrisoare deschisă către un tânăr de Andre Maurois
A fost interesantă, mi-a plăcut. Recenzia aici.

2) Frăția inelului de J.R.R. Tolkien
Trebuie să mai spun cât de tare e cartea asta? Recenzia aici.

3) Enders de Lissa Price
Un sequel foarte reușit. Recomand seria! Recenzia aici.

Și atât. Momentan citesc Grace de Monaco de Jean des Cars, dar nu o voi termina cu siguranță azi. Oricum, chiar îmi place momentan. Nu mă aștept să citesc cine știe ce în iunie, cum am zis, sesiunea, dar vine vara aia și o să am eu timp liber să citesc cât vreau.

Comentarii

  1. Am citit de Andre Maurois "Istoria Angliei". Nu ştiam că a scris şi cărţi în genul "Scrisorii deschise către un tânăr".
    Mult succes la sesiune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am descoperit întâmplător cartea asta, habar nu am ce altceva a scris autorul.
      Mulțumesc!

      Ștergere
  2. Nici nu stiam ca a aparut Enders la noi! Trebuie sa pun si eu mana pe ea in curand. E mult mai frumoasa coperta noastra decat cea originala.
    Lasa, treci tu cu bine de sesiune. Mult noroc, desi sunt sigura ca nu ai nevoie!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord, coperta asta e mult mai frumoasă decât cea din State, aceea mi se pare oribilă. Abia aștept să văd ce vei crede despre ea :)
      Merci, nu strică niciodată :)

      Ștergere
  3. Eu mi-am luat Stăpânul inelelor cu ziar şi abia aştept să îl pot citi.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu