Nou la mine în bibliotecă(23)

Știu că am mai făcut o astfel de postare după Paște, dar astea au fost luate de pe Libris, că aveau 51% reducere la toate cărțile Rao și pe astea mi le doream de câteva luni. Și m-am gândit că dacă nici la reduceri nu le iau... Și nici la târguri de carte nu le-am văzut atât de ieftin.

Jocul de Anders de la Motte
Știu că e cu un joc în centru și suna foarte bine.

Chirurgul și Clubul Mefisto de Tess Gerritsen
Sunt parte dintr-o serie de cărți thriller și polițist, din care am citit volumele 4 și 5, că atunci când l-am citit pe al patrulea nu știam că e o serie. Și m-am gândit să citesc totuși și primul volum înainte de a citi volumele 2 și 3. Și l-am luat și pe 6, că tot era ieftin, și pe astea două nu le-am văzut niciodată în librărie.

Numere de Rachel Ward
Din nou, am văzut-o din întâmplare în librărie și suna foarte bine, dar nu m-am încumetat să plătesc prețul întreg. Și nici pe la târguri de carte nu am găsit-o atât de ieftin.

Numele vântului de Patrick Rothfuss
E fantasy, și am auzit multe lucruri bune despre ea și chiar sună ca ceva ce mi-ar plăcea.

Cel mai de preț cadou de Nicholas Sparks
Am citit câteva cărți de acest autor, și mi-au plăcut.

Și poza de grup. Scuzați calitatea, sunt făcute cu telefonul.

Comentarii

  1. Mi-ar plăcea să citesc "Numere". Am citit multe păreri pro, deci trebuie să fie chiar bună :D.
    Lectură plăcută! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am citit păreri și pro și contra, dar sună interesant și tot îmi doresc să o citesc.
      Mersi :D

      Ștergere
  2. Am văzut acum câteva săptămâni „Numele vântului” la librărie și mi-am dorit să o cumpăr atât de mult, sună foarte bine! Abia aștept să văd cu ce părere o să te întorci, sunt extrem de curioasă!
    Lectură plăcută, să ai spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar sună foarte bine. Și eu sunt curioasă cu o să mi se pară, sper să-mi placă.
      Mersi!

      Ștergere
  3. Sună bine! Aștept să scrii despre Jocul pentru că sunt curioasă. Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi :) Și eu sunt curioasă în legătură cu ea, abia aștept să o citesc.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu