Nou la mine în bibliotecă(24)

Doar două cărți am de arătat, și cu ocazia asta am rămas și fără bani. Yay me :))
Anyways... am așa:
Orfani în Brooklyn de Jonathan Lethem. Am admirat-o îndelung în Cărturești la un moment dat și s-a întâmplat să o găsesc în Cora cu 9 lei, cum puteam spune nu? Mai ales că sună foarte mișto, ceva polițist/thriller.
...și
Grace de Monaco de Jean des Cars. Am mai citit două cărți istorice ale acestui autor și mi-a plăcut stilul în care scrie, iar despre Grace de Monaco nu știu mai nimic și sunt curioasă să aflu lucruri despre ea. Știu că apare și un film.

Comentarii

  1. Eu am de Jean des Cars doar "Sissi: Prințesa Austriei." Presupun că printre acele două pe care le-ai citit de la acest autor, se numără și această carte. Presupun doar. Și a doua, care ar fi? Cred că mi-o voi lua și eu pe aceasta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt decât două cărți de el traduse la noi: Sissi și Saga dinastiei Romanov. Aș fi vrut să mai fie traduse și altele, pentru că a scris mai multe cărți istorice, și le scrie într-un stil foarte interesant.

      Ștergere
    2. Am auzit de cartea dinastiei Romanov, dar nu m-am gândit că e scrisă de acest autor. Da, și mie îmi place cum o face.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu