Nou la mine în bibliotecă(25)

Pentru că Bookfest și... atât cred. Dar eram de convinsă că nu o să ajung anul ăsta, din diverse motive. Nu zic că nu mă bucur că am fost, totuși nu fusese în plan, ca în anii precedenți. 
So...
Umbra vântului de Carlos Ruiz Zafon
Am tot văzut-o și am auzit numai chestii bune, printre care faptul că asta ar fi o carte pentru cei cărora le plac cărțile, de mult timp tot cochetez cu ideea de a o cumpăra.

Lumea de ieri de Stefan Sweig
Acesta e autorul care mi-a deschis orizonturile către cărțile istorice, ca să mă exprim așa. El a scris prima carte istorică pe care am citit-o vreodată și, ei bine, trebuia. Momentan nu am descoperit decât doi autori care scriu cărțile istorice într-un mod care să atragă, el și Jean des Cars.

Jumătatea rea de Sally Green
E despre vrăjitoare, pentru care am o pasiune mai veche, am auzit multe lucruri bune, iar recenzia lui Roxtao m-a convins să mi-o iau. Sper din tot sufletul să îmi placă.

Dragă viață de Alice Munro
Din 2013 am tot auzit de autoarea asta, știu că a câștigat premiul Nobel pentru literatură, după cum se poate citi și pe copertă, deci am zis să încerc și eu o carte de a ei, iar asta m-a atras în principiu datorită titlului, dar și a coperții. Știu că au mai fost traduse două cărți ale ei în România, dar la niciuna nu prea știu despre ce e vorba exact. Oricum, am luat-o de dragul de a încerca un autor nou mai mult.

Nu mai pun poză de grup, că nu a ieșit bine și mi-e lene să fac alta. 
Oricum, am avut o experiență tare funny la bookfest anul ăsta. Mai întâi, când eram la Humanitas, o tipă m-a întrebat câți ani am(că dacă eram mai mică aveam șansa să câștig o bicicletă), iar reacția ei când i-am zis că am 20 de ani a fost priceless :)) Apoi am primit o prăjiturică Barny(sau cum s-o scrie) și mi se propusese să fac și o poză cu unul costumat ca acel ursuleț... am refuzat politicos, am făcut stânga împrejur și m-am cărat. Începe să îmi placă faptul că nimeni nu îmi dă vârsta, mai ales datorită fețelor pe care le au după ce le spun câți ani am de fapt :))

Comentarii

  1. Ce frumoase sunt! Lectură plăcută și mi-aș fi dorit să ajung și eu la Bookfest. :( Poate la anu...
    Câți ani credea tipa aceea că ai de fapt de voia să-ți dea o bicicletă? :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci :)
      Nu am întrebat, dar răspunsul general e în jur de 15 ani, uneori chiar mai puțin, încă sunt întrebată în ce clasă sunt :))

      Ștergere
  2. Am auzit lucruri foarte bune despre „Umbra vântului”, abia aștept să văd cu ce impresii rămâi tu după ce o citești. De restul cărților nu știu foarte multe, însă arată tare bine. Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prin vacanță voi ajunge la ea, ca și la cam toate celelalte cărți cumpărate, pentru că acum urmează examene, dar abia aștept să le citesc pe toate și cu siguranță le voi scrie recenziile.
      Mulțumesc!

      Ștergere
  3. Toate cartile suna bine! Sa le citesti sanatoasa! Sper sa iti placa "Umbra vantului", e una dintre cartile mele preferate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Din ce am auzit despre ea, sunt destul de convinsă că o să îmi placă, iar faptul că e una din cărțile tale preferate e încurajator :)

      Ștergere
  4. vreau si eu sa citesc umbra vantului <3<3<3

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu