The Amazing Spider-man 2

De când aștept să văd filmul ăsta! Și trebuie să spun că nu m-a dezamăgit, deși am fost sceptică, pentru că tot știam că vor fi trei personaje negative în filmul ăsta și nu știam cum avea să decurgă. Dar a fost mult mai bine decât mă așteptam.
Acum sunt sigură că seria asta de filme su Spider-man îmi place mai mult decât trilogia lui Raimi. Mi se par  mai bune filmele astea din mai multe puncte de vedere. Principalul motiv este acela că filmele astea au mai multă poveste decât primele, poveste care îmi place, e cumva complicat, de la un moment dat nimic nu mai e ce pare și asta chiar apreciez. Pentru că, sincer vorbind, nu cred că filmele din ziua de azi se mai pot baza doar pe efecte speciale. Contează, nu zic nu, dar deja am văzut cam ce se poate face cu ajutorul efectelor speciale, iar filmele formate doar din asta nu mai sunt așa impresionante. De aceea apreciez când un film are o poveste bună, iar acesta cu siguranță a avut. Mi-a plăcut mai ales că, printre altele, mai aflăm câte ceva despre părinții lui Peter și motivul pentru care l-au abandonat. Chiar eram curioasă în legătură cu asta.
Următorul lucru pe care l-am apreciat la film a fost Electro. Mi-a plăcut mult modul în care arăta și ce putea să facă. O anumită chestie chiar mi s-a părut foarte tare, efecte speciale, dar foarte bine făcute. Și Green Goblin mi-a plăcut, deși actorul care îl joacă nu e favoritul meu, aici îl preferam pe cel din trilogia lui Raimi, dar astea sunt chestii minore. Oricum, actorul a jucat bine, în opinia mea, chiar mi-a plăcut personajul.
Un alt lucru ar fi modul în care se arată prin ce trece Peter după evenimentele din primul film, mi s-a părut foarte realistic ceea ce i s-a întâmplat după și modul în care asta l-a afectat. Și relația lui cu Gwen Stacy mi s-a părut realistică, având în vedere tot ce știm despre ei. Iar de Gwen chiar mi-a plăcut foarte mult în filmul ăsta, mai ales discursul ei de la început și hotărârea ei.
Și efectele speciale mi s-au părut foarte tari, toate scenele de luptă și ceea ce putea Electro să facă și partea cu Green Goblin. Și Rhino a fost interesant, doar că a apărut puțin în film.
O singură chestie aș putea spune că m-a deranjat, deși nu cred că ăsta e cuvântul potrivit, pentru că am priceput de ce s-a întâmplat și toate cele. Mai bine ar fi să zic că mi-a părut rău că s-a întâmplat, dar în același timp asta a făcut ca totul să pară mai... real? Nu știu cum să mă exprim. Nu voi zice ce anume s-a întâmplat, e o chestie de la finalul filmului.
Altfel, filmul a fost foarte bun, a avut și poveste și efecte speciale și a fost și destul de amuzant, Spider-man e chiar hazliu. Dar a avut și momente serioase și niște romance pe acolo. Sunt multe lucruri la seria asta care îmi plac mai mult decât la filmele lui Raimi, dar nu le voi înșira pe toate, ar ieși o postare prea lungă. Eu zic că dacă v-a plăcut primul film, sau dacă vă place Spider-man în general, atunci filmul chiar merită văzut. 

Comentarii

  1. Deci sunt extrem de fericită că există şi partea a doua:>3...credeam că este numai un singur film.
    Şi din nou sunt fericită că o să se mai afle nişte informatii despre părinţii lui Peter pentru că anul trecut am văzut şi eu primul film pe HBO şi ţin minte că mi-a plăcut mult şi voiam tare mult să ştiu mai multe despre trecutul lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut pe IMDB că ar urma să facă patru filme, cel puțin așa e anunțat. Abia aștept să apară următorul.

      Ștergere
  2. Eu am fost la film mai mult pentru Harry (Dan DeHaan e actorul meu favorit) şi nu mă aşteptam să-mi placă, dar s-a întâmplat. :) Chiar nu mă aşteptam să i se întâmple aşa ceva lui Gwen; până nu i-am văzut pe toţi plângând, n-am crezut că e real. Şi Electro era foarte interesant -- nu era rău, rămăsese doar fără idoli, şi nu făcea decât să urmărească orbeşte oamenii care cică aveau nevoie de el, pentru că nimeni nu obişnuia să-i spună asta. Abia aştept a treia parte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am citit un spoiler din greșeală, referitor la Gwen și chiar mă întrebam cum de se ajunge acolo, și recunosc că nici eu nu am vrut să cred, îmi plăcea Gwen, îmi place și actrița. Da, electro nu era chiar rău, a fost afectat de modul cum fusese tratat toată viața lui și a cam luat-o un pic razna. Da, și eu aștept a treia parte :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu