TV shows updates(#2)

M-am gândit că era momentul să mai fac o astfel de postare, so here it goes...

Ăsta e unul din acele seriale care are un început foarte bun, a fost amuzant și toate cele, chiar mi-a plăcut, de altfel chiar îl recomandam prima dată când am vorbit despre el pe blog. De pe la sezonul șase încolo a cam început să o ia în jos, iar pe la sezonul opt am renunțat să mai văd episoadele, nu mai avea niciun farmec pentru mine. Ultimul episod din acel sezon a fost destul de bun, ca și primele două sau trei episoade din sezonul nouă. După care a ajuns să fie din rău în mai rău și a atins rock-bottom fix în ultimul episod. Mda, dezamăgitor rău. Dacă vreți să știți mai multe despre părerea mea legată de episodul final, am o postare întreagă pentru asta, click aici.

Sunt la zi cu sezonul șapte și îmi place în continuare. Chiar îmi place modul în care a evoluat serialul, și modul în care au evoluat și personajele. Am auzit păreri conform cărora era mai amuzant la început când ei erau acei geeks, forever alone, dar nu sunt de acord. Poate că nu mai are chiar același umor, dar nici să fi rămas la același stadiu nu se putea. Părerea mea e că serialul ăsta e bun în continuare, și chiar sunt curioasă unde anume se îndreaptă, pentru că am văzut că a fost semnat până la sezonul zece.

Unde e următorul sezon când ai nevoie de el? Serios, sezoanele acestui serial au un mod de a se termina... cu 'ditai cliffhangerul de îți vine să te iei de producători! Atât zic, serialul e prea tare, nu am fost eu convinsă după primul sezon, dar al doilea m-a convins, iar acum îl aștept pe al patrulea. 

Lie to me l-am terminat acum mult timp. Mi-a părut rău că a fost anulat, aș fi vrut să mai văd episoade, but oh well, what can you do?

Ăsta e ultimul serial de care m-am apucat, pentru că rămăsesem cu The big bang theory și trebuia să mă mai apuc de ceva. Am vorbit aici despre primul sezon, și mai am un pic și îl termin pe al doilea și trebuie să spun că m-a luat total prin surprindere tot ce s-a întâmplat în sezon, mai ales episoadele aproape de finalul sezonului. Devine din ce în ce mai complicat totul. 
Personajul meu favorit e în continuare Rumplestilskin, și dacă am zis atunci că povestea lui era tristă, ei bine acum mi se pare tragică într-un fel. Îmi pare atât de rău pentru el. Știu că e un personaj negativ, dar am aflat atât de multe lucruri despre el și a făcut și zis niște chestii în sezonul ăsta care m-au emoționat complet.
Și a apărut Hook :D Prea tare personajul lui, de când aștept să-l văd! Încă un personaj care mi-a plăcut mult a fost Mad Hatter, dar nu l-am mai văzut de mult timp prin zonă. I miss him.

Și cam atât ar fi pentru moment. O să mai fac astfel de postări în viitor, pentru că părerile mele despre seriale se pot schimba, în bine sau în rău, pe parcurs. 

Comentarii