vineri, 20 iunie 2014

Nou la mine în bibliotecă(26)

Pentru că s-a terminat sesiunea și pentru că autori români. Mda, I make so much sense right now :))
Nu știu dacă v-ați dat seama, dar eu sunt genul ăla de persoană căruia nu îi trebuie mult pentru a fi entuziasmată. Iar ăsta ar fi un exemplu bun, pentru că sunt super încântată că au ajuns așa repede cărțile astea două :D
Așa, deci:
Specimenul de Andrei Trifănescu. Nici acum nu îmi e clar despre ce e vorba exact, dar am auzit numai chestii bune, plus că e SF și chiar pare că va fi ceva ce îmi va plăcea. Can't wait! Deși am fost avertizată că voi înjura la final, but oh well :))

Acluofobia de A.R. Deleanu. Sunt singura căreia numele autorului i se pare amuzant? Adică dacă îl citești legat sună ca ardeleanu, sunt eu singura? Sper să nu. Anyway, voiam să citesc ceva de el, și era ori asta, ori Îmblânzitorul apelor. Am ezitat inițial, pentru că pe site scrie că cea pe care am luat-o e horror, dar mi-au spus mai multe persoane că nu e chiar așa, plus că suna mult mai interesant în capul meu, fiind și fantasy. Oricum, dacă îmi place voi citi cu siguranță și Îmblânzitorul apelor.

Încă citesc Numere, sunt pe la pagina 100, a devenit cam plictisitoare, dar sunt totuși curioasă de cum se va termina toată chestia. S-ar putea să mă apuc de una din cele două totuși, dacă nu îmi va menține atenția în continuare, și să o continui mai încolo. Mai am o postare scrisă în ciorne, dar voiam neapărat să o postez pe asta, sunt așa fericită în momentul ăsta! :D 

10 comentarii:

  1. Mă bucur foarte mult că ai reușit să-ți achiziționezi "Specimenul". Chiar sunt curioasă să-ți aflu părerea. Dar și "Acluofobia" sună bine. Eu de-abia acum mi-am dat seama de chestia cu numele autorului. :)) Mie-mi place mult cum sună! Cred că deja știu ce-mi mai adaug prin lista de cărți pe care le vreau în bibliotecă.
    Oricum, lectură plăcută, și mă bucur că ai reușit să scapi de sesiune! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu sunt foarte încântată :) Acum am și timp să o citesc în voie, e super. Am citit numai chestii bune și despre "Acluofobia", știu doar că e fantasy și că sunt povestiri scurte.
      Mersi, și eu mă simt foarte bine că am scăpat, am emoții legate de ultimul examen, sper totuși să fie bine în cele din urmă. :)

      Ștergere
  2. Nu am citit Specimenul, dar Acluofobia e fantastică! :)
    Lectură și vacanță plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi :) Și eu am auzit multe lucruri bune, abia aștept să ajung la ea.

      Ștergere
  3. Abia aștept părerile tale, în special despre Acluofobia :) Sper să-ți placă amândouă, lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt destul de sigură că o să-mi placă, nu există niciun motiv să nu, mai ales având în vedere subiectele cărților. Mersi :)

      Ștergere
  4. A. R. Deleanu este un pseudonim. Pe autor îl cheamă Flavius Ardelean, dacă nu mă insel.
    Felicitări pentru achiziții! Si eu vreau Specimenul, suna foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă gândeam eu că e pseudonim, dar nu eram sigură.
      Da, chiar sună, abia aștept să mă apuc de el :)

      Ștergere
    2. Sunt curioasă ce părere o să ai despre ,,Specimenul". Mă gândesc să o iau și eu.
      Și e mortal începutul postării.>3

      Ștergere
    3. O să scriu recenzia, sunt destul de convinsă că o să-mi placă.
      Mersi, nu m-am putut abține cu acel început :))

      Ștergere