Retrospectivă

Sunt într-un fel de book hangover după ce am terminat Ultimul avanpost de Lavinia Călina; am început să citesc Numere de Rachel Ward, dar parcă nu mă pot gândit decât la lumea din prima carte menționată mai sus. În același timp, mă simt un pic prost pentru că am postat mai rar în ultimul timp(nu am dispărut de pe blog sau ceva, dar anul trecut în perioada asta existau mai multe postări pe blog). Și aveam și chef să vorbesc pur și simplu. Iar azi m uitam prin ce am postat pe blog de când l-am început și până acum și mă gândeam să vorbesc despre cum a evoluat în anii ăștia, vor fi 4 în decembrie(nu-mi vine să cred). E drept că în 2011 nu prea am postat pe el, dar îmi place să cred că nici lăsat de izbeliște nu a fost. Moving on. 
De fapt, blogul ăsta a fost început în decembrie 2010, iar scopul lui principal era ca eu să am un loc unde să adun toate chestiile drăguțe pe care le primeam pe mail la vremea aceea, chestii care m-am gândit eu că le-ar plăcea și altora. Iar lipsa de activitate din 2011 se datorează faptului că genul ăsta de mailuri au început să scadă ca număr, iar acum nu mai primesc deloc. Momentul în care totul a luat o direcție ascendentă ca și postări, și ca și urmăritori, a fost în 2012 când am descoperit că pe anumite bloguri oamenii vorbeau despre cărți și cum eu citesc constant aș spune încă de prin clasa a cincea, m-am gândit să fac și eu asta, adică recenzii. Primele nu sunt cele mai reușite chestii, dar mi-am îmbunătățit stilul de atunci. Tot pe atunci am descoperit provocările care se tot plimbau pe diverse bloguri și am început să le fac și eu. Da, știu, cât de originală eram, nu? Și totuși ceva trebuie să fi făcut bine, pentru că abia în anul acela, 2012, blogul meu a început să aibă urmăritori. Mi s-a părut tare ciudat când am văzut acel 1 la persoane interesate.
Anyway, tot uitându-mă printre postări mi-am dat seama de următoarele lucruri:
- copy/paste-ul de pe internet s-a diminuat considerabil(încă mai pun chestii de genul dacă mi se par interesante, dar mai puțin decât la început)
- recenziile pe care le scriu sunt mai lungi, mai coerente și îmi exprim mai bine părerile și sentimentele acum
- ceea ce postez pe blog e mai mult scos din mintea mea, și sunt mândră de asta
- acum scriu și despre filme, seriale, anime și manga
- îmi place să îmi exprim părerile pe subiecte diverse(am senzația că cineva mă ascultă dacă postez aici; nu știu cât de adevărat e, dar îmi place să mențin iluzia asta). Ok, aceea a fost o mică exagerare, deoarece câteva persoane mi-au spus în comentarii că îi interesează părerea mea legată de anumite cărți, ceea ce mă face să zâmbesc :)
- acum am 78 de urmăritori, ceea ce mi se pare incredibil, nu aș fi crezut vreodată că atâtea persoane vor fi interesate de aberațiile mele
- am observat că primesc mai multe comentarii, mai ales în ultimele câteva luni. Nu știu ce s-a schimbat, dar mă bucur, chiar mă interesează ce au alte persoane de zis
Și cam asta ar fi pe subiectul ăsta. Știu că genul ăsta de postări se fac în momentul aniversării blogului, dar mereu uit și când mă trezesc să mă uit să văd, îmi dau seama că a trecut deja. Memoria mea e super când vine vorba de asta, nici acum nu știu data când am creat blogul :))

În altă ordine de idei, mai am un examen și am scăpat. Yaaayy! Can't wait! Deja nu mai am niciun chef să învăț, orice lucru a ajuns să îmi distragă atenția. Oricum, având în vedere cât de tâmpit a fost anul ăsta, și semestrul în principiu, sunt încă șocată de ce note am, nu am mai avut o medie așa mare de când am terminat generala :)) Dar mă bucur, mai ales că asta va reprezenta un motiv pentru a mă recompensa singură, și știu și cum o voi face: îmi voi cumpăra Specimenul de Andrei Trifănescu cu siguranță și poate și Îmblânzitour apelor de A.R. Deleanu. Știu și de volumul Auclofobia, dar am înțeles că sunt povestiri horror și nu prea mă împac cu genul. Mă sperii super repede.

Ar mai fi ceva de zis? A, da, aștept toamna, pentru că am auzit că atunci ar trebui să apară volumul 3 din trilogia Ultima vrăjitoare din Transilvania de Anna Vary(îl aștept de un an) și volumul trei din seria Dincolo de moarte de Adina Speteanu. O altă continuare pe care o aștept, dar care volum nu știu când va apărea exact, e continuarea la Ultimul avanpost. Cred că aș fi în stare să vorbesc muuuult despre cartea asta, dar mai bine mă abțin, nu aș vrea să exagerez.

Comentarii

  1. Uau, patru ani de blog! Te felicit pentru că te afli de atâta timp aici. Eu sunt in 2011, dar de-abia anul ăsta, de când mi-am făcut alt blog, am început să fiu mai activă, și de când am hotărât să-mi șterg definitiv contul de pe Wattpad. Meriți să ți se citească recenziile la tot ceea ce faci, deoarece le faci foarte bine. Sper să stai cât mai mult timp pe aici, și te felicit (din nou) pentru notele de la facultate.
    Da, și eu aștept toamna cu mare nerăbdare, deoarece Gaudeamus-ul de atunci îmi va dărui cărți pe care le aștept cu mare nerăbdare, printre care volumele Anney Vary și Adinei Speteanu. Te cred în legătură cu Ultimul avanpost, este o carte despre care merită să se vorbească mult. :)

    Dacă vei avea de gând să faci recenzie la Numere, eu una de-abia aștept să o citesc. Sunt tare curioasă în legătură cu această carte.

    Mult succes pe mai departe. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt destul de uimită că încă sunt pe aici și că mai fac asta, nu mi-aș fi închipuit, la alte lucruri am renunțat destul de repede. Am și eu cont pe watt, chiar tu de ce l-ai șters?
      Uau, mulțumesc pentru cuvintele frumoase, sincer chiar nu mă așteptam la asta :) Și recenziile tale sunt foarte bune!

      O să îi fac cu siguranță recenzie, le scriu pentru toate cărțile pe care le termin, îmi place să vorbesc despre cărțile citite.

      Mulțumesc, mult succes și ție :)

      Ștergere
    2. Da, știu că ai, te-am văzut pe acolo. :) Eh, a fost vorba de faptul că mă simțeam, oarecum, presată de ceva (și încă nu știu de ce), plus că scriam la două povești care, oricât le-aș corecta și aș trece cu ochii peste ele, eram nespus de nemulțumită. Eu am o problemă enormă cu descrierile, deoarece le fac foarte lungi, și parcă tot nu consider că sunt de ajuns. Voiam mai mult, și știind că perfecțiunea mea nu avea cum să fie atinsă, am zis să mi-l șterg, știind că, dacă era așa, nu aveam ce să mai verific. Îmi pare rău că am făcut-o, dar consider că a fost mult mai bine așa, acum că vine și clasa a 12, și trebuie să mă axez mult mai mult pe învățat.

      Sper să te mai felicite și altă lume, deoarece îmi place mult ce faci pe aici. :)

      Ștergere
    3. Am înțeles. Cel mai important până la urmă e să fi tu mulțumită, sper să ajungi acolo la un moment dat. Mult succes în clasa a 12-a, știu că mie nu mi-a plăcut deloc, dar a fost mai puțin groaznic decât mi-am închipuit că va fi.

      Mersi, din nou :) Pentru mine e ok și așa, e suficient dacă știu că lumea citește ce postez pe aici, iar tu mi-ai făcut ziua mai bună deja :)

      Ștergere
  2. Citim, cum să nu, și ne place ce citim :)
    Legat de ce spuneai tu, despre numărul de postări copy/paste care a scăzut... După părerea mea, doar astfel de bloguri au șanse pe termen lung pentru că nu mi se pare că a citi același lucru ce poate fi găsit altundeva pe net e ceva ce vrei să găsești pe un blog. Deci congrats for that!
    Și încă o chestie: apreciez enorm că lista cărților pe care le vrei e alcătuită în întregime de cărți în română. Avem autori buni și merită promovați, deci *virtual hi5* :))
    Mult succes în continuare!

    PS: Am recitit ce am scris ca să corectez și sunt incredibil de incoerentă... cred că mă duc la somn, dar chiar voiam să-mi inșir și eu părerea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur :)
      Și eu am început să gândesc la fel, nu îmi plac genul ăsta de chestii, deci sunt fericită că am renunțat la acel obicei, care acum cred că era unul foarte prost.
      Avem într-adevăr autori talentați, sunt din ce în ce mai convinsă de asta, și aș vrea ca lumea să le dea o șansă. Am și destule cărți ale autorilor străini în bibliotecă, mi-am tot luat pe la reduceri, dar momentan am starea aceea în care vreau să citesc autori de-ai noștri.

      Ștergere
    2. Azi sunt mai coerentă, cel puțin la ora asta, destul cât să-ți ofer o leapșa: http://jurnalul-unei-cititoare.blogspot.ro/2014/06/leapsa-happy-bookaholic.html

      Ștergere
  3. Dacă vrei sa citești Acluofobia, ia-ți-o. După părerea mea, nu e deloc horror, iar asta pe mine m-a cam enervat, pentru ca, atunci când aud ceva despre o carte, vreau sa fie adevărat, mai ales dacă vine de la Editura. Sunt mai mult chestii scarboase, dar nici atât. E foarte profunda, totuși, cred ca ți-ar plăcea.
    Implanzitorul apelor e foarte misto.

    OMG,ai patru ani!! Bravo. Se vede ca ai experiența si, deși te-am descoperit târziu, chiar simt ca m-am "atașat" de blogul tau.:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e bine de știut, cu chestiile scârboase mă descurc, nu e o problemă. S-ar putea să iau Acluofobia mai întâi în cazul ăsta, am citit că e fantasy și genul e favoritul meu.

      Bine, sunt patru ani de când am creat blogul, că de fapt foarte serios de el nu mă ocup decât de vreo doi, dacă ar fi să fiu sinceră :)) Sincer, nu cred că ți-ar fi plăcut blogul ăsta dacă l-ai fi găsit mai devreme, nu era mai nimic de capul lui, dar îl las așa, pentru că e încurajator pentru mine să văd cât de mult s-a schimbat, și în bine cred eu.

      Ștergere
  4. Felicitari pentru blog! Si mult succes in continuare :) Las ca trece si hang over-ul. Iti recomand sa citesti Acluofobia, nu e chiar atat de horror.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc :) Cred că o să mi-o iau, mă atrage mult ideea și din moment ce nu e foarte horror e ok. Abia aștept să pun mâna pe ea.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu