Biblioteca mea

Am văzut asta recent pe blogul Sarei și mi s-a părut foarte drăguț. Îmi plac chestiile astea, și am văzut și pe alte bloguri cu ceva timp în urmă și m-am gândit că de ce să nu fac și eu așa ceva?
Bine, biblioteca mea nu e chiar mare lucru, cât de curând rămân și fără spațiu de depozitare, dar mi-e drag să mă uit la ea, sunt cărți cumpărate de mine, majoritatea, și sunt fericită că le am.
Cam așa arată per ansamblu(scuzați calitatea, dar e pusă cumva de nu prea bate lumina bine acolo):
Spațiul de jos e locul unde obișnuia să fie televizorul, dar am renunțat să mă uit acum ceva timp, așa că a ajuns spațiu de depozitat cărți. Din fericire, e înalt, că altfel rămâneam fără spațiu cum mult timp în urmă :))
La ăsta pot să zic că e aranjat în funcție de înălțimea cărților, dar cam atât :))
De la dreapta la stânga, ce am citit va fi cu o culoare:
Hex Hall de Rachel Hawkins 
Jurnalele vampirilor vol 1-4 
Înainte să adorm de S.J. Watson 
Insomnia de Charlie Huston 
Călătorii în timp(antologie) 
Magazinul de sinucideri de Jean Teule 
Memoriile unei gheișe de Arthur Golden 
Pictorița din Shanghai de Jennifer Cody Epstein 
Poveste pentru timpul prezent de Ruth Ozeki 
Fallen de Lauren Kate(am rezistat circa 30 de pagini) 
Crimă la timpul trecut de Adina Speteanu 
Orele astrale ale omenirii de Stefan Sweig 
Și după de Guillaume Musso 
Arthur și piatra magică și La răscruce de Kevin Crossley-Holland 
Mărturia de Anita Shreve 
Un tip mortal de Marian Keyes 
A doua șansă de Jane Green 
Cum să scap de Matthew de Jane Fallon 
Flacăra iubirii de Nicholas Evans
În primul rând, gheișa, o ador, am primit-o cadou Crăciunul trecut de la părinți, de fapt eram cu mama și cumpăram cadouri și am văzut gheișe într-o vitrină și mi-au plăcut enorm și cum și așa nu știa ce să îmi ia, m-am ales cu asta. O admir zilnic. În dreapta mai e un semn de carte, kindle-ul, iar sub el e "O scurtă istorie povestită celor tineri" de Neagu Djuvara pe care am împrumutat-o de la cineva și trebuie să o înapoiez curând. Am încercat să o citesc, dar nu mi-a ieșit.
Cărțile astea nu pot spune că sunt aranjate într-un mod anume, singura regulă e că cele citite ajung în partea de jos a teancului, iar cele necitite sunt mai sus. Mai există și excepții, dar cam asta ar fi regula pentru cele așezate unele peste altele. Iar "Stăpânul inelelor" e așa pentru că am vrut neapărat să fie la vedere, am un drag de trilogia asta. Alea două înalte mă enervează groaznic, că nu se potrivesc cu nimic, și mai era loc pentru încă o carte, iar aceea s-a potrivit perfect acolo. 
Din stânga, de jos în sus:
Ura de Anne Holt
Prime time de Liza Marklund
Al patrulea de Kjell Ola Dahl
Starters de Lissa Price
Poker în infern de Florian Lafany și Gautier Renault
Sissi de Jean des Cars
Saga dinastiei Romanov de Jean des Cars
Flashforward de Robert J. Sawyer
După șapte ani de Guillaume Musso
Dacă citești asta înseamnă că am murit de Andrew Nicoll
Concert în memoria unui înger de Eric Emmanuel-Schmitt
Let it snow de John Green, Maureen Johnson și Lauren Myracle
Regatul umbrelor de Leigh Bardugo
Nisipurile Sakkarei de Glenn Meade
Tronul de cleștar și Crown of midnight de Sarah J Maas
Conflicte care au schimbat lumea de Rodney Castleden
Cântul vrăjitoarelor vol 1 de Mireille Calmel 
Scrisoare deschisă către un tânăr de Andre Maurois
Reflecții asupra revoluției franceze de Francois Furet
Destine pierdute de Adina Speteanu
Jocul secretelor de Adina Speteanu
Alter.ego de Ana Mănescu
Enders de Lissa Price
Numere de Rachel Ward
Umbra vântului de Carlos Ruiz Zafon
Jocul de Anders de la Motte
Numele vântului de Patrick Rothfuss
Lumea de ieri de Stefan Sweig
Jumătatea rea de Sally Green
Xenos. Contact între civilizații(antologie)
Dragă viață de Alice Munro
Everville de Clive Barker
Cântul vrăjitoarelor vol 2 de Mireille Calmel
Trilogia Stăpânul inelelor de J.R.R. Tolkien(am citit primul volum)
Chirurgul de Tess Gerritsen
Clubul Mefisto de Tess Gerritsen
Dispariția de Tess Gerritsen
Dublura de Tess Gerritsen
Păcătoasa de Tess Gerritsen
Ucenicul de Tess Gerritsen
Contesa Aneke de Anna Vary
Mathias de Anna Vary
Ne vedem pe net de Leslie Oren
Casa scorpionului de Nancy Farmer
În noapte de Haruki Murakami
The night circus de Erin Morgenstern
Ultimul avanpost de Lavinia Călina
Acluofobia de A.R. Deleanu
The man in the iron mask de Alexandre Dumas
A game of thrones de Geroge R.R. Martin
Cronica păsării-arc de Haruki Murakami
Specimenul de Andrei Trifănescu
Călătorie în trecut de Vera Cowie
Magic de Melissa Bank

Iar chestia de deasupra e supracoperta de la "Mai puternic decât frica" de Marc Levy, pe care o citesc momentan. Și asta ar fi. Ziceam că nu am multe cărți, dar chiar și așa mi s-a părut că a durat ceva până să le scriu pe toate. Sper că nu v-am plictisit prea tare cu postarea asta, dar am vrut neapărat să fac și eu așa ceva :)

Comentarii

  1. Îmi place mult biblioteca ta, e diversificată și ai de unde alege. Doamne, cât de mare e cartea "Nisipurile Sakkarei"! Mă întreb cât timp ți-a luat să o termini de citit.

    Mă bucur că nu sunt singura care nu a rezistat să citească toată cartea "Fallen". Urăsc de-a dreptul seria, și am văzut că se face și film după ea. M-a plictisit de moarte, și la fel a fost și cu "hush hush" de Becca Fitzpatrick. Sunt două serii incredibil de plictisitoare.

    De cum am văzut că ai "Tronul de cleștar", m-am dus imediat să-ți citesc recenzia. Am pus ochii de mult timp pe cartea asta, și tot oscilez dacă să o încep (nici nu știu dacă e serie sau trilogie). Am tot citit recenzii în care fusese lăudată, dar și unele în care a fost criticată dur. Nu știu dacă să o încep sau nu, deoarece nu are un preț care te face să arunci banii fără să te gândești. Și după ce ți-am citit și recenzia de la volumul doi, chiar sunt lângă o râpă. :))

    Îți urez să ai parte de cât mai multe cărți (care să-ți placă), și să ai noroc să nu-ți cumperi altele de care să regreți amarnic. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks :) Chestia cu mine e că nu pot citit multe cărți din același gen fără să mă plictisesc, deci încerc să diversific, mi se pare mai interesant așa. Da, aia e imensă, dar pentru cât de mare e(800+ pagini) am luat-o chiar ieftin din Diverta la un moment dat. Mi-a luat cam o lună, dar tot în perioada aia am avut chestii de făcut și m-a distras o manga.

      Mi s-a părut oribil începutul și lipsit de sens, și am renunțat repede.

      "Tronul de cleștar" din câte știu eu e serie. Primul volum a fost ok, al doilea m-a enervat groaznic și nu mai continui, aș zice mai multe, dar ai citit recenziile, și nu aș vrea să mă repet. Nu știu ce să îți zic, că nu mi-e clar dacă avem sau nu chiar aceleași gusturi. Poate o vei găsi mai ieftin la un moment dat, eu am avut noroc, am găsit-o în Cora, fusese redus prețul de vreo două ori. De asta îmi plac mie hypermarketurile :))

      Mersi :) După ce mi-am luat țeapă cu câteva am devenit foarte atentă atunci când decid să cumpăr o carte, mai ales dacă toată lumea o ridică în slăvi, cu astea m-am păcălit cel mai rău.

      Ștergere
  2. Cred că una dintre cele mai faine senzații e să te uiți spre biblioteca ta și să știi că e a ta, că tu ai făcut în așa fel încât toate acele cărți să ajungă la tine în casă și apoi ți le-ai aranjat tu cum ți-a plăcut. Plus că să vezi biblioteca unei persoane e un mod perfect de a o cunoaște mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place biblioteca ta, o mulțime de lucruri din care să alegi! Cum au spus-o și alții, este diversificată, și mi-a făcut plăcere să-mi trec ochii prin titlurile pe care le deții!
    În primul rând, gheișa aia arată foarte bine acolo, e tare faină!
    Și o să te întreb de câteva dintre titluri, pentru că sunt foarte curioasă. Ce părere ai avut despre A doua șansă și Let it snow? Nu mai țin minte să fi văzut recenziile când am umblat prin arhiva blogului tău, și una o am în bibliotecă, iar de cealaltă am tot dat prin diferite locuri.

    Din nou, felicitări pentru o bibliotecă tare drăguță, și spor la a o mări! ~

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci :) Chiar nu mă așteptam la asemenea reacții atunci când m-am decis să fac postarea asta, mi-a crescut moralul pe ziua de azi :)
      "A doua șansă" nu am terminat-o, am început-o și am citit undeva până aproape de 100 de pagini, nu mai țin minte exact, dar ceva nu părea ok pentru mine legat de comportamentul personajelor și am renunțat. "Let it snow" mi s-a părut foarte drăguță, mai ales de citit în preajma Crăciunului. Am o recenzie, unde vorbesc mai pe larg despre ea, pentru că acum nu îmi mai amintesc chiar tot: http://just-other-things.blogspot.ro/2013/12/let-it-snow-de-john-green-maureen.html

      Sper totuși ca măritul să mai aștepte până mai citesc o parte din cărți, pentru că deja simt că am prea multe :)) Spor și ție!

      Ștergere
  4. Ce faina e biblioteca ta, eu fiind departe de casa nu mi-am creat un colt al meu pentru biblioteca dar cred ca ar trebui sa imi fac si eu unul...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu