duminică, 13 iulie 2014

Desenele copilăriei mele(#2)

Că tot am descoperit că îmi place să fac liste, și cum nu am mai terminat nicio carte, am zis să mai îmi storc un pic creierul să văd la ce mă mai uitam acum mulți ani. Și sunt mai multe decât credeam :)) 

1) Viața cu Louie

2) Copii de la 402

3) Bibi Blocksberg

4) Jim Button

5) Familia Addams(nu e desen animat, dar trebuia)

6) Familia Tofu

7) Tutenstein

8) Prințesa Sissi

9) Sonic X

10) Wunchpunch

Încă citesc Jocul îngerului de Carlos Ruiz Zafon și am început și Chirurgul de Tess Gerritsen, dar nu știu când le voi termina, în principiu pentru că am dat-o în anime-uri, am început să mă uit la Kyousougiga, cred că o să mă distrez destul de mult cu el. Bine, am văzut doar primul episod până acum, dar asta e senzația mea.

13 comentarii:

  1. Oh God, iubesc desenele astea <3
    Care-mi mai placeau mie si nu le-ai mentionat aici si nici in postarea anterioara: Johnny Bravo, Zambetul lui Sharon, Povestiri din cripta, Gemenii Cramp, Ed Edd si Eddy, Casa Foster, Marcelino pan y vino, Nils Holgersson, Pokemon.
    Eu mi-am petrecut copilaria in alt oras, la bunici, iar ei prindeau doar Minimax si ma rog, dupa ora 8 si Animax. Asa ca pe la 6 ani incepusem sa ma uit la Slayers micuta vrajitoare, Inuyasha, Capitanul Tsubasa, Yu Yu Hakusho, Testoasele Ninja (nu prea intelegeam mare lucru, ca nu stiam sa citesc si innebuneam pe toata lumea care trecea prin camera sa-mi spuna ce zic aia p-acolo)
    Cand ma mai luau parintii la ei acasa aveam CN, Fox Kids si eram cel mai fericit copil ca am descoperit desene noi, incat trebuia sa ma iei cu forta din fata ecranului :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le știu și pe cele menționate de tine, la Pokemon nu m-am uitat, cumva nu m-a atras niciodată prea tare, și le-aș fi menționat, dar ar fi fost prea lungă postarea :))
      Știu cum e, și eu stăteam o grămadă cu ochii în televizor, erau multe chestii drăguțe date atunci.

      Ștergere
  2. Daa, si acum ma uit online la Viata cu Louie. Wunchpunch nu prea mi-a placut dar ma uitam cand nu era altceva mai bun... Le mai vedeam si pe cele mentionate de Mich, datorita desenului "Zmabetul lui Sharon" am avut perioade in care nu mancam carne in adolescenta si nici acum nu sunt buna prietena cu ea :))
    Pe printesa Sisi inca o iubesc si regret nespus ca nu gasesc desenele dublate, la fel era si cu "Familia traznita" de pe Minimax. Era un desen ungruresc cu o familie (2 parinti si 2 copii) care faceau tot felul de traznai: ba inventa baiatul cel mic tot felul de aparate si mergea in alte dimensiuni, ba mergeau in vacanta si dadeau de tot felul de probleme. Nici pe astea nu le mai gasesc in romana.
    Pe Fox Kids au mai rulat si Peter Pan (varianta anime), Mica sirena si Pinochio, si de ei imi e dor. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am citit o carte despre viața lui Sissi, am ajuns să o admir cu adevărat după, chiar a fost o persoană specială. Filme nu am văzut cu ea, dar nu ar fi o idee rea să mă apuc.
      Am uitat complet de Familia trăznită, îmi plăcea mult mezinul lor, mereu făcea câte ceva. Cel mai mult mi-a plăcut seria aceea în care el tot pleca cu nava spațială și cu câinele lui vorbitor și descoperea tot felul de lumi ciudate, am căutat-o la un moment dat pe net, dar nu am găsit-o :(
      Mie a ajuns să îmi fie dor de muuulte chestii din copilărie.

      Ștergere
    2. Am citit recenzia cartii cu Sissi pe blogul tau.
      Cat despre desene, eu am o bucurie, de cand eram mica am realizat ca anumite desene (cele de pe Minimax si majoritatea de pe Cartoon Network) erau dublate la un studio de sincronizare si dublaj din Oradea. Am inceput sa le recunosc vocile si sa le asociez cu numele de la final. In adolescenta am inceput sa umblu la teatru si am ajuns sa ii cunosc pe multi dintre actorii care lucreaza acolo, chiar am fost si la acel studio. Ceea ce mi se pare grozav. :D

      Ștergere
  3. Ce faine erau desenele astea... Aproape că aș vrea să am iar 10 ani ca să pot să stau să mă uit la ele toată ziua :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar erau, păcat că acum nu mai se dat la televizor.

      Ștergere
  4. Cât mi-au plăcut desenele... Preferatele mele erau Tutenstein, Copii de la 402, Scooby Doo ( da, mă uitam la Scooby Doo și mama zicea că mă uit la desene de băieți) și îmi plăcea și Sissi. După desenul ăsta prinsesem o admirație pentru Elisabeta a Austriei și când am crescut (adică acum) nu ratez niciun film despre viața ei.
    Foarte frumoasă postare, m-ai făcut să îmi amintesc de copilărie.

    zi frumoasă,
    bobiță

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am uitat și eu într-un timp la Scooby-Doo, dar era târziu și mama nu mă lăsa și după m-am plictisit de el.
      Merci, o zi frumoasă și ție :)

      Ștergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Yaay, mulţumesc pentru listă! Uitasem cum se numea desenul animat cu mumia, care îmi plăcea atât de mult. :-D
    "Bibi B." şi "Familia Addams" erau, de asemena, în lista mea de favorite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.S. Scuze pentru comentariul de mai sus. Nu-mi apărea, deci am crezut că nu s-a postat.

      Ștergere
    2. Mă bucur că listele astea de le fac ajută și alte persoane :)

      Ștergere