marți, 1 iulie 2014

June wrap-up

1) Grace de Monaco de Jean des Cars
Mi s-a părut foarte interesantă, mai ales că nu știam nimic despre această prințesă. Mi-a plăcut mult. Recenzia aici.

2) Ultimul avanpost de Lavinia Călina
N-am suficiente cuvinte să laud cartea asta. Citiți-o! Recenzia aici.

3) Numere de Rachel Ward
A fost ok, dar aveam așteptări mai mari. Recenzia aici.

4) Acluofobia de A.R. Deleanu
Nu a fost chiar pentru mine, totuși nu regret că am citit-o. Recenzia aici.

5) Umbra vântului de Carlos Ruiz Zafon
Foarte bună cartea. Recenzia aici.

Astea sunt, totuși sunt mulțumită cu numărul, având în vedere că asta a fost luna în care am avut sesiune, care pentru mine s-a terminat pe 19 iunie. Nu mă așteptam să ajung la numărul ăsta, nu l-am mai atins de câteva luni. Și majoritatea cărților chiar au fost bune, deci nu am de ce să mă plâng. 
Momentan citesc Mai puternic decât frica de Marc Levy, cred că va fi interesant, chiar sunt curioasă. Voi ce mai citiți?

4 comentarii:

  1. Nici nu mai știu câte cărți am citit în luna iunie, dar trebuie să-mi fac curând o listă. Eu, momentan, încă mă omor să duc la capăt "Anotimpul fructelor de mango", și nu mă chinui să o citesc fiindcă nu-mi place, ci pentru că săptămâna trecută a fost una dintre cele mai nasoale de când a început vara, și nu am avut timp să citesc mare lucru. Tu ai avut o lună destul de bună, în ciuda faptului că ai avut sesiune, așa că, te felicit. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mă folosesc de recenziile de pe blog ca să îmi dau seama, pentru că scriu una pentru fiecare carte pe care o citesc, sau le notez imediat ce le termin. Îmi place să țin socoteala asta, mi se pare interesant de știut. :) Sunt un pic uimită că am reușit să citesc atâtea, dar mă bucur.

      Ștergere
  2. tot zic si eu ca citesc umbra vantului <3 prea multe caaaaaaaarti :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asta clar, atât de multe cărți, atât de puțin timp :)) Și eu o aveam pe listă de ceva timp și mă bucur că am ajuns în sfârșit la ea :)

      Ștergere