Leapșă: Social media book tag

Am primit leapșa asta de la Dubhe, mulțumesc mult :D 
Leapșa e cam așa: fiecare site de socializare are câte o întrebare, la care trebuie aleasă o carte. Se poate cu poze, sau fără, din câte am înțeles, eu mă văi folosi de cele deja existente pe blog, pentru că nu vreau să le scot din bibliotecă, mi-e prea lene :))

Twitter: Cea mai scurtă carte dintre preferatele tale. 
Cele din lista mea de preferate nu sunt tocmai scurte(4 la număr), deci voi alege În noapte de Haruki Murakami.
Are 203 pagini și e cartea care a făcut ca Murakami să se numere printre autorii mei preferați. E genul ăla de carte în care, dacă stai să te gândești la asta, nu se întâmplă mai nimic, mai apare și o chestie complet random pe acolo, dar tot mi-a plăcut enorm, nu știu cum să explic.

Facebook: O carte pe care toată lumea te-a presat să o citești.
Pe mine nu are cine să mă preseze să citesc o carte, deci aici voi alege una foarte populară pe care mai toată lumea o recomanda. Anume Regatul umbrelor de Leigh Bardugo.
Ca să fiu scurtă, nu mi-a plăcut. Nu a fost groaznică, dar aveam așteptări foarte mari, și am fost profund dezamăgită.

Tumblr: O carte pe care ai citit-o înainte să fie cool.
Asta e greeeu. Let me see. Divergent de Veronica Roth, cred. Bănuiesc că e mai cool acum că s-a făcut și un film, habar n-am, dar nu aveam alte idei. Aici nu am poză, cum cartea am citit-o pe kindle. 

Myspace: O carte despre care nu îți amintești dacă ți-a plăcut sau nu.
La asta chiar nu știu, nu uit dacă o carte mi-a plăcut sau nu :-??

Instagram: O carte care a fost atât de frumoasă încât a trebuit să îi faci o fotografie.
Asta e simplă(deși poza a fost făcută cu un cu totul alt scop :))) The night circus de Erin Morgenstern. Iubesc cartea asta!
Se numără printre favoritele mele.

YouTube: O carte care ți-ai dori să devină film.
He, he, he, asta o să fie interesant. Aleg Ultimul avanpost de Lavinia Călina.
Știu că șansele ca asta să se întâmple sunt practic inexistente, dar zău dacă nu ar fi perfectă pentru un film :D

Goodreads: O carte pe care o recomanzi tuturor.
Umbra vântului de Carlos Ruiz Zafon. 
Am citit-o recent, și chiar mi se pare o carte foarte bună!

O poate face oricine dorește, dar eu o voi da totuși următoarelor persoane: Andreea, Ghanda, Chucky, Alexandra

Comentarii

  1. Și am văzut în Diverta "Umbra vântului", dar a fost prea scumpă, și puteam cheltui doar 60 de lei. Iar ea era 40, și mai pusese ochii pe o carte care nu se încadra în 20 de lei. Mi-a fost greu să o las din mână, sincer! Și despre "Regatul umbrelor" nu știu ce să spun. O am și vreau să o citesc, și acum că ți-am văzut ție nemulțumirea, nu știu dacă o să mă dezamăgească și pe mine sau nu. Sunt cam confuză.

    Mulțumesc din nou pentru invitație! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prețurile din Diverta mi se par cam mari, eu am luat-o de la Bookfest, nu a fost o reducere foarte mare(cred că am dat 34 lei pe ea), dar mă bucur că am luat-o. Pe Libris tot au reduceri, zic și eu :)) Nu știu ce să îți zic de "Regatul umbrelor", depinde și de gusturi, ție poate o să îți placă, nu vreau să te descurajez din a o citi.

      Mă duc să îți citesc răspunsurile :)

      Ștergere
  2. Mersi pentru leapșa, mi se pare foarte faină ideea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur, aștept să îți citesc răspunsurile atunci :)

      Ștergere
  3. Sunt atât de fericită de fiecare dată când văd Murakami printr-o postare de-a ta, nici nu ai idee.
    Mi-au plăcut și celelalte răspunsuri, deși încep să realizez că sunt o mare uitucă. Oups :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu am idee, dar mă bucur că tu ești fericită :) Trebuie să citesc și "Cronica păsării-arc" cândva vara asta, de câteva luni tot zic că mai citesc ceva de Murakami.

      Ștergere
  4. Ce mă bucur că ai făcut asta! :) Foarte frumoase răspunsurile, vreau și eu să citesc o carte de-a lui Murakami pentru că tot văd la tine și Sara. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci :) Eu am citit Murakami prima dată datorită Sarei, și mă bucur că am făcut-o, sper să îți placă, mie mi se pare prea tare omul și am citit o singură carte a lui până acum.

      Ștergere
  5. Foarte tare. Nu am citit nici una din cartile mentionate...dar sunt cateva care par interesante (dupa titlu).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În afară de una, toate mi-au plăcut :)

      Ștergere
  6. Multumesc mult pentru leapsa! Ma bucur atat de mult ca ti-a placut "Umbra Vantului" :) Sper ca ai sa citesti si celalalte volume, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal, am cumpărat recent al doilea volum și am citit primele 28 de pagini, sunt convinsă că o să îmi placă :D Sunt destul de sigură că voi citi tot ce a apărut la noi de acest autor cât de curând.
      Aștept să văd și răspunsurile tale pentru leapșa asta :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu