joi, 24 iulie 2014

Leapșă: summer in a bag of books

Leapșa mi-a fost pasată de către Lupu Diana și Furelise și Anca(nu am văzut prima dată, sorry :))). Mulțumesc! Asta e prima dată când primesc o leapșă de la două trei persoane în același timp :)

Reguli:
- selectaţi în tag cărți citite recent (în ultimii 1-2 ani)
- incorporaţi în postare imaginea tag-ului  

- dați tag-ul mai departe 

1. Drumul către mareo carte pe care ai așteptat de mult să o citești. 
Requiem de Lauren Oliver. Mi se pare una din cele mai bune distopii pe care le-am citit, iar la momentul în care le-am citit pe primele două, a treia încă nu era pe piață și a trebuit să aștept vreun an, a fost grooozanic.

2. Răsărit de soarecartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața.
The night circus de Erin Morgenstern. Am iubit tot la cartea asta!

3. Apus de soareo carte pe care ai stat să o citești noaptea. 
Citesc multe noaptea, dar pentru asta voi alege Jocul secretelor de Adina Speteanu. Mai aveam vreo câteva zeci de pagini, era 11 noaptea, dar a trebuit să o termin.

4. Perla din scoică: o carte de la care nu aveai mari așteptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o.
Cântul vrăjitoarelor de Mireille Calmel. Mă așteptasem la ceva YA destul de prost, dar a fost complet opusul, nu are nicio legătură cu genul YA, și e bestială seria.

5. Arsură de soare: o carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută.
Cinder de Marissa Meyer. M-a enervat mai ales faptul că a fost extrem de previzibilă, plus că personajul principal dădea dovadă de prostie absolută și prea multe chestii au fost amestecate în cartea asta, niciunul nefiind explorat calumea.
  
6. Valurile mării: o carte care a fost multă vreme pe val și care ți-a plăcut și ție.
The book thief de Markus Zusak. Nu m-aș fi așteptat să îmi placă atât de mult, dar acum se numără printre preferatele mele.

7. Caniculă: o carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu.
Frăția inelului de J.R.R. Tolkien. Nu mă înțelegeți greșit, cartea e epică, dar mi s-a părut greu de citit, mi-a trebuit o lună să o termin. A meritat din plin la final, dar Tolkien e în mintea mea un autor destul de greu de citit.

8. Briza mării: O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanță. 
Bărbați și alte catastrofe de Kerstin Gier. Pur și simplu o carte veselă și amuzantă, aș zice eu, de la început până la sfârșit.

9Bronz: o carte care a lăsat o amprentă asupra ta.
Fetița prietenei mele de Dorothy Koomson. Mi s-a părut emoționantă, și transmite foarte multe mesaje, mi-a plăcut mult.

10. Vacanța de vară: o carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o așa repede. 
Contesa Aneke de Anna Vary. Are un aer magic și misterios, nu m-aș fi așteptat absolut deloc, mai ales că am început-o fiind extrem de sceptică.

Leapșa o poate lua oricine, dar eu o voi da totuși următoarelor persoane: Chucky, Andreea, Sara, Ghanda.

8 comentarii:

  1. Frumoase răspunsuri! :) Trebuie să citesc Delirium; tot văd recomandări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, trebuie să o citești, mie mi se pare foarte bună trilogia aia :D

      Ștergere
  2. Îmi plac răspunsurile tale, leapșa o voi face și eu.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Îți mulțumesc pentru dedicație, și cu toate că a trecut atâta timp, voi face și eu această leapșă. :) Niciodată nu e prea târziu, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clar nu, aștept să citesc răspunsurile tale :)

      Ștergere