miercuri, 2 iulie 2014

Nou la mine în bibliotecă(27)

Și eu care îmi pusesem în cap să nu mai cumpăr nimic până la toamnă, la Gaudeamus :)) Dar, în apărarea mea, majoritatea au fost ieftine și chiar sună interesant.

Călătorie în trecut de Vera Cowie
Nu am auzit niciodată de ea, dar am găsit-o cu 10 lei în Auchan și chiar sună interesant. Ce aș avea de pierdut? Știu că e cu o actriță ca personaj principal, so nu m-am putut abține.

Everville de Clive Barker
Pe asta am tot văzut-o prin Inmedio, tot cu 10 lei, pare a fi ceva SF, și are 700+ pagini, o adevărată afacere, nu? Apoi m-am uitat pe Goodreads și am aflat că e a doua carte dintr-o serie, moment în care am fost ceva de genul: kill me now :)) Dar am auzit că ar putea fi citită și așa, sper să fie adevărat.

Magic de Melissa Bank
Pe asta am dat 8 lei într-o librărie Humanitas. Chiar sună drăguț, mi se pare genul ăla de carte drăguță ce se poate citi ușor, numai bună pentru vară.

Xenos. Contact între civilizații
Nu scriu toți autorii, că mi-ar lua prea mult. E o antologie de povestiri SF, și am o pasiune pentru autorii români recent, plus că unii dintre ei apăreau și în altă antologie, Călătorii în timp, care mi-a plăcut.

Încă patru de adăugat la lista mea de cărți ce trebuie citite, dar e ok până la urmă, adică la prețurile astea măcar nu regret dacă nu îmi plac. Cam asta e mentalitatea mea în momentul ăsta. Iar din când în când mă apucă cheful de a citi cărți despre care nu am auzit nimic înainte, am descoperit unele foarte drăguțe în felul ăsta în trecut.

6 comentarii:

  1. Așa mi s-a întâmplat și mie, odată, cu o carte pe care am cumpărat-o. Când am aflat că face parte dintr-o trilogie, și era al doilea volum, îmi venea să urlu. Asta nu înțeleg la unele serii sau trilogii. Unii autori nu-și însemnează cărțile cu cifre când vine vorba de mai multe volume. Sau să-ți arate în vreun fel cum că nu e un singur volum. E enervant rău!
    Chiar arată bine cărțile, și m-a făcut curioasă "Xenos. Contact între civilizații." Lectură plăcută îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am mai pățit asta o singură dată, dar atunci am aflat abia după ce am terminat cartea, care avea mult sens și fără să fi citit celelalte cărți din serie. Eu dau vina pe edituri, chiar ar trebui să scrie undeva dacă sunt serii sau nu, e enervant.
      Mersi :)

      Ștergere
    2. Și eu cred că problema cu marcarea seriilor nu e responsabilitatea autorului, dar nu mi s-a întâmplat niciodată să descopăr că o carte e volumul x dintr-o serie după ce am cumpărat-o. Însă am câteva volume 2 luate la reducere care așteaptă ca volumul 1 să fie reeditat, pentru că stocul era epuizat, dar am vrut să profit de reducere :)

      Ștergere
    3. Eu am pățit-o doar de două ori, din fericire. Și eu tot aștept să se mai editeze câteva cărți, dar tot văd că nu apar, și chiar îmi doream să le citesc :(

      Ștergere
  2. Wow, ce noroc pe cărțile ăstea ieftine, să știi că chiar s-a meritat din plin, chiar dacă lista de necitite a mai crescut puțin... Până la urmă, nu o să fie dusă la sfârșit niciodată, iar noi trebuie să ne mulțumim cu a face tot ce-am putut (eh, ce sumbru a sunat asta).
    Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De asta îmi place să mai umblu prin librării și supermarketuri din când în când, mai găsesc chestii de genul. Tot din Auchan mi-am luat trilogia Stăpânul inelelor la un preț foarte bun, încă sunt șocată.
      Deja am început să fiu ok cu ideea că nu o să termin niciodată lista cu cărți de citit, iar la prețurile astea chiar nu-mi pare rău :))
      Mulțumesc!

      Ștergere