Nou la mine în bibliotecă(28)

I think I should feel bad for this, but I don't, not really.
Ok, gata, română. Uhm, de fapt, nu regret nimic, pentru că toate cărțile de mai jos mi le doream foarte mult și majoritatea sunt parte din serii pe care trebuie să le termin și scrise de autori pe care i-am mai citit și mi-au plăcut, so...

Jocul îngerului de Carlos Ruiz Zafon
Nu m-am putut abține, trebuia. Știam că de fapt povestea urmărește un cu totul alt personaj, prin anii 1920, dar e Zafon, mi-am propus să citesc tot ce a fost tradus la noi de acest autor. Am început-o și e superbă! Mai am vreo 140 de pagini, sau ceva de genul ăsta, îmi place mult.

Fetele de înghețată de Dorothy Koomson
Mă tot uit după cartea asta de doi ani de zile deja, și am cedat într-un final și mi-am luat-o din Diverta. Am citit tot de această autoare Fetița prietenei mele, care mi-a plăcut foarte mult!

Cântul vrăjitoarelor volumul 3 de Mireille Calmel
Trebuie să aflu cum se termină, și apoi reducerile de pe Libris mi-au dat prilejul perfect pentru a o lua, la jumătate de preț.

Prizonierul cerului de Carlos Ruiz Zafon
Ultima carte din trilogia Cimitirul cărților uitate. Am zis la un moment dat că aștept să termin al doilea volum înainte de a o lua, dar îmi place prea mult cum scrie Zafon.

Iubita mea, Sputnik de Haruki Murakami
Dacă tot făceam comandă pe Libris, am zis că aș putea să iau și ceva de Murakami, pot spune că m-am îndrăgostit de felul în care scrie, asta deși am citit o singură carte a lui și mai încă una în bibliotecă, but oh well.

Și asta e tot, pentru o perioadă mai lungă de timp, sper, simt că am exagerat un pic recent cu cumpăratul cărților și ar trebui să mă opresc, mai ales că m-a apucat lenea și mă chinui să citesc o carte care îmi place mult, e chiar trist. Mereu se întâmplă așa în vacanță, am o grămadă de timp liber, dar exact atunci tot cheful meu de făcut absolut orice se duce pe apa sâmbetei :))

Comentarii

  1. Se vede că ți-au plăcut mult cărțile lui Carlos Ruiz Zafon. Toate sunt frumoase și arată foarte bine. Da, exact, așa sunt și eu acum! Doamne, cum am putut să termin o carte într-o săptămână! O săptămână! E inacceptabil așa ceva, plus că mi-a plăcut nespus de mult. Ugh! Dar, gata cu exteriorizarea! :)) Îți doresc lectură plăcută, și aștept recenzia la "Cântul vrăjitoarelor", să văd dacă îmi voi lua trilogia sau nu. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu o citesc pe asta de mai mult de o săptămână, mi se pare imposibil deja :)) Da, Zafon e un autor care îmi place muuullt!
      Mersi :) M-aș simți așa mândră dacă aș reuși să conving și alte persoane să citească trilogia asta, poate o să reușesc cu tine, imediat ce o voi citit :))

      Ștergere
  2. Mai bine să regreți ceva ce ai făcut, decât ceva ce nu ai făcut, corect?
    Cred că am citit ceva despre Cântul vrăjitoarelor și mi s-a părut interesant. De fapt, dacă stau bine să mă gândesc, în urmă cu un an am vrut să mă apuc să citesc pe net, însă nu am avut suficientă răbdare. (Mi-am dat seama asta imediat ce am văzut numele autoarei).
    Și eu trebuie să citesc o carte pe care am primit-o de la un autor încă din iunie, însă e plină cu ființe supranaturale și încep să cred că nu trebuia să mă ofer să mă citesc. Și, ca să treacă mai ușor timpul m-am apucat de Ochii dragonului de Stephen King.
    Eu ador mirosul de cărți noi, așa că îți urez lectură plăcută cât mai suntem în vacanță.

    o zi bună,
    bobiță

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și asta e adevărat.
      Am citit primele două volume din trilogia Cântul vrăjitoarelor și mi-au plăcut mult. E mult mai bună decât mi-aș fi închipuit.

      O zi bună și ție.

      Ștergere
  3. Vreau atât de mult cântul vrăjitoarelor, dar deja am comandat 3 cărți. (Bine, 2 pentru fratele meu, dar oricum le citesc și eu :D) Noroc cu reducerile de la libris.
    Vreau și eu cărțile lui Zafon, par foarte interesante.
    Lectură plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Libris e enervant rău, mai tot timpul au câte o reducere la ceva, mă lasă fără bani :))
      Sper să le poți lua curând, "Cântul vrăjitoarelor" e super, iar Zafon e unul din autorii mei preferați acum, vreau să îi citesc toate cărțile, cel puțin cele traduse la noi, și sunt câteva.
      Mersi :)

      Ștergere
  4. Lectura placuta! Sigur vei reveni la ritmul normal cu care ai citit pana acum. Si eu am perioade de lene in care prefer sa ies cu prietenele sau sa stau la pc in loc sa citesc... pc-ul asta bata-l vina :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Sper ca asta să fie cândva curând, totuși. Și eu tot cu calculatorul îmi pierd timpul acum :))

      Ștergere
  5. Mă amuză că mereu spui că nu-ți mai iei, și mereu tu ești cea care face un post nou.
    Totul arată foarte bine, cât despre situația cu Murakami, și eu sunt la fel! Abia aștept să plec la rude (am drum cu trenul de 11 ore, pe timp de noapte) și plănuiesc să mă țin trează cu „În noapte”. Abia aștept.
    Și nu mai pot, vreau și eu să citesc ceva de Zafon, dar jur că verișoara mea împrumută cărțile lui tuturor înainte să mi-o dea mie! Uff.

    Oricum, arată foarte bine toate cărțile, acum doar spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și pe mine mă amuză, mai ales că îmi dau seama că nu prea mai am simțul măsurii, la naiba. Încep să mă simt un pic ridicol :))
      Chiar sunt curioasă de ce o să zici de "În noapte", știu că ești fan Murakami, dar tot sunt curioasă. Cât despre Zafon, cred că o să tot fie menționat pe blog, într-un mod sau altul, când îmi place ceva vorbesc despre acel lucru foarte mult.
      Mersi!

      Ștergere
  6. Murakami mi se pare atât de genial. Mi-am propus să îi citesc toate cărţile vara asta:)) Acum sper să îmi ajungă bugetul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate, uau, asta ar fi ceva :)) Păi, succes cu asta :) Și eu vreau să îi citesc toate cărțile, dar în timp.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu