duminică, 20 iulie 2014

Summer read-a-thon TBR

Nu sunt eu cea mai bună când vine vorba de respectat liste, dar am zis să mai fac o încercare. Am ales așa:
  • o carte scurtă: Jocul îngerului de Carlos Ruiz Zafon; are peste 200 de pagini(246, ca să fiu mai exactă), dar am decis să o aleg pentru provocarea asta oricum, pentru că nu e mare diferență, iar sub 200 de pagini nu am nimic ce să nu fi citit deja
  • o carte lungă: Cântul vrăjitoarelor volumul 3 de Mireille Calmel; asta are peste 400 de pagini
  • o carte scrisă de un autor român: Specimenul de Andrei Trifănescu; clasici români eu nu mai citesc, iar asta e singura pe care o am de un autor român pe care să nu o fi citit
  • o carte de care vreau să mă apuc de mult: The man in the iron mask de Alexandre Dumas; o am de câteva luni și tot nu am citit-o, habar nu am de ce. Totuși, dacă nu voi avea starea necesară să o citesc, am mai ales și Fetele de înghețată de Dorothy Koomson, pe care o tot vreau de luni de zile
La drept vorbind, nu sunt convinsă că le voi putea citi pe toate, dar merită să încerc. Personal, dacă citesc trei dintre ele, pentru mine maratonul va fi un succes.

Un comentariu:

  1. Spor la citit!
    Ai primit un tag de la mine http://visepierduteintrestele.blogspot.ro/2014/07/tag-summer-in-bag-of-books.html :)

    RăspundețiȘtergere