miercuri, 30 iulie 2014

Summer read-a-thon: ziua 2

În a doua zi a maratonului am decis să mă apuc de ultimul volum al trilogiei Cântul vrăjitoarelor de Mireille Calmel, pentru că voiam neapărat să aflu ce anume se va întâmpla cu personajele. Seria mi se pare super! Nu m-am așteptat să o termin, pentru că are totuși 441 pagini, ceea ce pentru mine e mult de citit într-o singură zi. Planul era să citesc cât mai mult din ea. Și cred că aș fi reușit să citesc mai multe pagini, dar când am aflat că se dă un film despre Sissi, împărăteasa Austriei nu am putut rezista, a trebuit să mă uit. Am admirat cam fiecare rochie pe care am văzut-o, am ceva cu moda de la vremea aia, deși știu că rochiile alea nu erau chiar cele mai comode.
În cele din urmă, am citit 139 de pagini din ea, ceea ce mi se pare ok, oricum, îmi place mult până acum, abia aștept să continui :)

2 comentarii: