Summer read-a-thon


Chiar speram că cineva să găzduiască un maraton de lectură. Acesta e organizat de Anddeea, și se desfășoară în perioada 28 iulie - 2 august. Dacă nu știți, deși bănuiesc că da, scopul acestui eveniment este acela de a citi cât mai mult într-o anumită perioadă de timp, în cazul ăsta o săptămână. Personal, mie îmi plac genul ăsta de chestii pentru că îmi oferă motivația necesară pentru a citi atunci când ea cam lipsește, cum se întâmplă la momentul actual. E adevărat că mai este până atunci, dar nu contează, eu tot sunt încântată de idee.
Și, ca totul să fie și mai interesant, Anddeea a creat și niște obiective pentru acest read-a-thon, anume:
  • să citești o carte scurtă (sub 200 de pagini)
  • să citești o carte lungă (peste 400 de pagini)
  • să citești o carte scrisă de un autor român/să citești un clasic român
  • să citești o carte pe care ai vrut să o citești de mult, dar de care nu te-ai apucat niciodată
Eu aș vrea să încerc să ating toate obiectivele, deși la cartea sub 200 de pagini s-ar putea să am o problemă, nu prea am cărți așa scurte, dar mă descurc eu cumva, trișez un pic, dar e ok, nu? Până la urmă, scopul e cititul, și să ne simțim bine. 
S-ar putea să fac și o listă cu cărțile pe care vreau să le citesc pentru maratonul ăsta, pe care o voi posta ceva mai încolo. Sigur voi scrie o postare la sfârșit cu cât de mult și ce am citit, dacă m-am ținut sau nu de listă(dacă mă hotărăsc să fac una), și s-ar putea să scriu și o astfel de postare în fiecare zi, cu progresul, dar încă nu m-am hotărât, vom vedea.
Dacă vreți să participați și voi, tot ce trebuie să faceți este să lăsați un comentariu aici, zicând că participați, și să lăsați tot acolo un link cu postarea de pe blogul vostru în care anunțați asta.

Comentarii

  1. Nu știu dacă voi participa și eu la acest maraton, cu toate că trei dintre cerințe le-aș putea respecta. În perioada aceea chiar voi fi în alertă cu alte lucruri, așa că de data aceasta voi spune pas. Oricum, inițiativa mi se pare chiar foarte interesantă. Dar, asta e, poate altă dată. Ție îți doresc mult succes și spor la citit. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sper să nu intervină ceva exact atunci, ar fi culmea :)) Mersi, sper să reușesc să termin câteva cărți atunci, că și așa am fost cam leneșă de când a început vacanța :)

      Ștergere
  2. Mi-aș fi dorit și eu să particip, chiar aveam nevoie de motivația necesară să mai citesc. Din păcate, săptămâna asta voi fi plecată, nu știu exact când ajung acasă, ca să știu dacă pot să particip. O să-mi fac eu propriul maraton cât sunt plecată totuși: plănuiesc să iau cu mine Eragon vol. 3 (pentru cartea peste 400 de pagini), În noapte (pentru cea de sub 200, care este numai bună pentru un drum cu trenul în noapte), Invitație la vals (pentru autorul român) și Madame Bovary (pentru cartea pe care voiam să o citesc de mult). Voiam să-mi iau oricum cărțile astea, și s-au potrivit perfect pentru provocările date, haha. Sunt sigură că nu o să am îndeajuns timp să le termin, dar este totuși o încercare care merită (chiar dacă vine puțin mai devreme decât ar fi trebuit să fie maratonul).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Succes, chiar sunt curioasă cum o să ți se pară, mai ales Madame Bovary, și eu vreau să o citesc de ceva vreme, dar nu știu de ce nu am făcut-o încă. Eu încă mă mai gândesc la una din cărțile pe care să le citesc, dar în mare cam știu. Măcar încercăm, nu? La drept vorbind, nici eu nu sunt convinsă că voi citit toate cărțile alese, dar tot voi încerca.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu