duminică, 31 august 2014

August wrap-up

Și... s-a mai dus o lună, *sigh*. Nu am citit mai mult ca luna trecută, dar m-am enervat și am zis că nu mă forțez să citesc luna asta dacă chiar nu vreau să fac asta. În schimb, am scris destul de mult, și tot am citit cinci cărți, mă simt mândră. Plus că majoritatea mi-au plăcut.

1) Specimenul de Andrei Trifănescu
Foarte tare, mi-a plăcut mult, recomand. Recenzia aici.

2) Jumătatea rea de Sally Green
Dezamăgitor răăău. Recenzia aici.

3) Cele două turnuri de J.R.R. Tolkien
Epic! Recenzia aici.

4) Marina de Carlos Ruiz Zafon
Zafon nu m-a dezamăgit absolut deloc! Recenzia aici.

5) Mic dejun la Tiffany de Truman Capote
Mi-a plăcut foarte mult cărticica asta! Recenzia aici.

Și atât. Mai începusem să citesc luna trecută Lumea de ieri de Stefan Sweig, dar zău că m-am plictisit de ea. Poate o voi continua într-o bună zi, nu știu, nu sunt foarte hotărâtă momentan. Pe moment am scos-o de pe lista cărților de citit. Next. 
Oricum, pot spune că am citit niște cărți foarte bune luna asta, e bine.

3 comentarii:

  1. mie îmi spui..nu pot să cred că e septembrie ..deja :/ vreau ți eu Specimenul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ai avut o lună proastă, plus că așa cum ai spus și tu, decât să te forțezi și să citești fără să fii atentă la conținut, mai bine o faci în ritmul tău. Felicitări! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mic dejun la Tiffany ... trebuie să o citesc
    Eu sunt nouă pe blogspot. Dacă vrei,uită-te și pe blog-ul meu.Aș aprecia enorm dacă ai deveni un cititor de-al meu :D.

    RăspundețiȘtergere