End of summer read-a-thon

De ceva vreme tot îmi propun să organizez și eu un read-a-thon, sau maraton de lectură, și m-am gândit că ce moment mai bun decât ăsta pentru a o face? Cum asta e practic ultima lună de vară, m-am gândit că ar fi momentul ideal pentru a mai reduce din numărul de cărți necitite din bibliotecă, cum în septembrie mulți încep școala/liceul.

Perioada: 25 - 31 august

Provocările:
1. O carte pe care vrei să o citești de mult, dar nu ai făcut-o încă.
2. O carte scrisă de un autor român.
3. O carte despre care nu știi prea multe.
4. O carte de peste 300 de pagini.
Mi se pare totul mai interesant dacă există și provocări, dar nimic prea complicat. Puteți să încercați să le atingeți pe toate, o parte, sau niciuna și să citiți ce vreți voi. Puteți să le și combinați. Principalul scop al acestui read-a-thon e cititul.

Dacă doriți să participați tot ce trebuie să faceți este să lăsați un comentariu la postarea aceasta în care să spuneți că participați și să lăsați linkul postării de pe blogul vostru în care anunțați asta.
Ce spuneți? Participați?

Comentarii

  1. Îmi pare rău, eu însă nu voi putea participa, pentru că știu sigur că trei zile din respectiva săptămână nu o să am timp de mai nimic altceva în afară de treburi prin familie. Scuze! Chiar mi-aș fi dorit să particip și eu la vre-un Read-a-thon, pentru că le-am cam ratat pe toate din diferite motive. Sper că voi putea la următorul, îți urez succes cu provocarea pe care ai lansat-o și eu voi încerca totuși să citesc cât mai mult în timpul pe care-l voi avea liber (deși din nou, nu știu cât va fi și acela în zilele respective).
    Oricum, mă bucur pentru inițiativa ta, și sper să meargă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca o sa particip eu ^^ Postare cu vreo zi inainte de inceperea maratonului, nu am timp pana atunci :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Particip si eu! Foarte buna idee! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bună ideea! Eu particip.
    Uite și postarea mea: http://anna-annaswords.blogspot.ro/2014/08/end-of-summer-read-thon-25-31-august.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu