Guardians of the galaxy

Ăsta e un film la care am fost fără să văd trailerul, ceea ce nu cred că am mai făcut până acum. Dar era film Marvel, plus că are și extratereștri, ce putea merge prost? Și am avut dreptate, eu cel puțin nu am fost dezamăgită.
Povestea e cam așa: Peter Quill, zis și Star-Lord, găsește un obiect aparent rar, ce este dorit de multă lume, mai ales răufăcători, aici și principalul villain din film. Pe drumul lui întâlnește tot felul de persoane, iar după ce află care e de fapt faza cu acel glob găsit de el, și ce vrea tipul cel rău să facă cu el, decid să formeze o echipă pentru a îl opri.
Chiar mi-a plăcut, nu a fost ceva extraordinar, ca Avengers, sau Iron Man, dar a fost drăguț și amuzant, a avu și poveste și mi-au plăcut mult personajele, mai ales Rocket și Groot. Groot a fost foarte haios mai ales la final, care a fost și cu emoții, deși pentru oricine vede genul ăsta de filme unele chestii sunt mai evidente, dar e ok.
Să zic ceva și despre personajul principal, adică Peter. Chiar mi-a plăcut, mai ales că pe parcurs chiar a evoluat și afli lucruri noi despre el. Plus că îmi plac genul de personaje care par mai iresponsabile și fără vreun interes de a face ceva bun pentru societate, dar sfârșesc prin a surprinde din punctul ăsta de vedere.
Și cam atât aș avea de spus. A, da, totul ar fi fost un eșec pentru mine dacă o anumită chestie care se întâmplă nu ar fi fost explicată, ceea ce nu s-a întâmplat, adică au explicat de ce un anume lucru a fost posibil. Trebuia să spun și asta. Acum chiar am terminat.
Dacă vă plac filmele de genul ăsta, SF, cu acțiune și personaje simpatice, și explozii, atunci eu vă recomand să-l vedeți. Eu zic că Marvel face treabă bună.

Comentarii

  1. Filmul mi se pare chiar interesant, nu am mai văzut unul Marvel de multă vreme. am mai auzit de el și prin alte părți, dar nu prea i-am dat importanță, cu toate că (culmea!) îmi place mult SF-urile. Plus că virgulă coperta e foarte faină!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are și distribuție calumea, am uitat să spun, mi s-a părut și asta interesant :) Păi, sper să îți placă, dacă te vei hotărâ să îl vezi :)

      Ștergere
  2. Vreau si eu sa merg la filmul asta! Doamne! De ce nu reusesc sa ajung la nici un film?
    Fain review.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, sper să îți placă :) Și mersi :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu