July wrap-up

1) Mai puternic decât frica de Marc Levy
Mda, m-a dezamăgit mult, aveam așteptări ma mari de la ea. Recenzia aici.

2. Cântul vrăjitoarelor vol 2 de Mireille Calmel
Mi-a plăcut mult! Recenzia aici.

3) Jocul îngerului de Carlos Ruiz Zafon
Mi-a plăcut foarte mult. Recenzia aici.

4) Iubita mea, Sputnik de Haruki Murakami
Murkamai nu m-a dezamăgit absolut deloc. Recenzia aici.

5) Prizonierul cerului de Carlos Ruiz Zafon
Superbă! Recenzia aici.

6) Cântul vrăjitoarelor volumul 3 de Mireille Calmel
Iubesc trilogia asta, citiți-o! Recenzia aici.

Am citit practic cu o carte mai mult față de luna trecută, când am avut și sesiune, dar având în vedere că mă apucase o lene imensă și intrasem într-un fel de reading slump, eu sunt mulțumită și așa, mai ales că majoritatea cărților pe care le-am citit mi-au plăcut mult :)

Comentarii

  1. De obicei asa se intampla ne ia lenea cand e vacanta, tot timpul spun: ”vacanta asta voi citi asa mult ca nu o sa mai am timp sa ies din casa”. Niciodata nu se intampla...
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu fac la fel, și apoi sfârșesc pierzând timpul pe net :))

      Ștergere
  2. Mă bucur că ai avut parte de cărți frumoase, chiar dacă ai fost dezamăgită pe alocuri. Oricum, șase cărți, după mine, consider că este un număr destul de bun. Felicitări pentru ele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi :) Eu sunt mulțumită cu numărul ăsta, în general citesc 4-5 cărți pe lună.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu