Leapșă: Summertime madness

Am primit leapșa asta de la Anca, merci :)

1. Arată o carte cu o copertă care să inspire vara! de exemplu: soare, mare etc.
Asta e singura pe care am găsit-o care pare că s-ar potrivi, adică pare că ar fi frumos afară, iar tipa are un cocktail în mână, cel puțin așa cred.
2. Alege un loc fictiv care ar fi destinația perfectă pentru vacanța de vară.
Dacă se referă la un loc din cărți, atunci aleg Barcelona din Umbra vântului de Zafon, așa mi-ar plăcea să vizitez librăria Sempere și fii! Practic, ar fi și ăsta fictiv, că de fapt librăria aia nu există, ca și Cimitirul Cărților uitate, ar fi ceva să vizitez locul ăla.

3. Ești pe cale să zbori cu avionul până la locul tău de vacanță. Ce carte îți iei cu tine care să dureze întreg zborul? 
Eu cu avionul nu am zburat mai mult de două-trei ore, și am fost de câteva ori, deci dacă ar fi să aleg ceva pentru timpul ăsta, ar fi Fetele de înghețată de Dorothy Koomson. Nu sunt eu convinsă că aș termina-o, dar mi-ar ține atenția ocupată pentru întreaga perioadă a zborului.

4. Ai un caz de summertime sadness, ce carte veselă alegi pentru a-ți reda zâmbetul pe buze? 
Greu, cum mi-am dat seama că eu nu prea am cărți chiar vesele prin bibliotecă. Totuși, pentru asta aleg Hex Hall de Rachel Hawkins, am citit toată trilogia și e chiar amuzantă, asta deși se întâmplă și chestii nu prea vesele în ea, dar personajul principal chiar are simțul umorului.

5. Ești pe plajă singur/ă, ce personaj fictiv ai vrea ca și companie (beach babe, if you know what I mean)? (puteți alege mai mulți)
Mereu trișez la întrebările astea :)) Primul răspuns care îmi vine în cap de câte ori văd o astfel de întrebare e un personaj pe care l-am creat eu, îl cheamă Ryan. Dar hai să fie totuși și unul dintr-o carte publicată. Hmm, păi ar fi Alex din Delirium de Lauren Oliver sau Zero, sau Tudor din seria Dincolo de moarte de Adina Speteanu, ăia doi sunt favoriții mei din serie :)

6. Pentru a-ți asorta înghețata vrei un icy cool sidekick. (n-am idee cum să traduc asta ca să aibă sens) Ce personaj sidekick alegi? 
Știu, știu, știu, Aneke din Ultima vrăjitoare din Transilvania de Anna Vary, ar fi așa de tare :)

7. Împarte atmosfera de vară! Cui îi dai tagul mai departe? 
Să vedem: Chucky(să te umplu de taguri, că îmi place :))), Andreea, Alexandra, Sara, Ghanda, Anita Karmen și Sabryy

Comentarii

  1. si eu m-am gandit la Aneke ca raspuns la intrebarea 6 :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că nu sunt singura :)) Nu mai apare volumul trei odată :))

      Ștergere
    2. nu stiu...m-am saturat sa astept :/

      Ștergere
    3. Mda, și eu. Trebuia să apară inițial în mai...

      Ștergere
    4. Doamne ferește, cum să ne lase să așteptăm atât? :)) Mie la bookfest mi s-a spus că ar apărea în toamnă, deci am o speranță la Gaudeamus, o să mă supăr rău dacă nu o găsesc nici atunci :))

      Ștergere
  2. Mulțumesc pentru tag, Leontina! :) Unele întrebări vor fi o ușoară provocare pentru mine. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aștept să citesc răspunsurile tale, unele întrebări mi s-au părut și mie un pic mai grele, deși, în mod ironic, nu pot spune că m-am gândit prea mult înainte de a răspunde :))

      Ștergere
  3. Foarte frumos! Mereu mi-au placut "jocurile" de genul. Sunt amuzante si ceva in plus din care poti sa descoperi "placeri" comune cu ale altora.
    Aneke.. O da!

    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O poți lua și tu, dacă vrei :)
      Ai citit "Ultima vrăjitoare din Transilvania"? Nu de alta, dar sunt foarte încântată de câte ori mai aud pe cineva menționând seria, pentru că mie îmi place foarte muuult! :D

      Ștergere
  4. Ah, am uitat de Aneke la întrebarea 6! Nu cred că mai am prea multă răbdare; vreau volumul trei acum!
    Sper că ți-a plăcut tagul! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mă supăr rău dacă nu îl găsesc la Gaudeamus, adică deja a trecut prea mult timp, iar volumul doi se și termină cum se termină. E enervant rău.
      Chiar mi-a plăcut, sunt interesante întrebările, de obicei mă cam blochez la lepșe, dar la asta am găsit răspunsurile destul de repede :)

      Ștergere
  5. Dragut tag, imi plac raspunsurile tale :)), o sa ma uit sa vad si ce au raspuns altii.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am aflat despre leapşa asta întâmplător (cică ar fi hit-ul verii în materie :D) şi am tot căutat-o, că nu dădeam de ea pe nicăieri.
    Îţi mulţumesc că ai făcut-o, sper că nu te deranjează dacă am s-o preiau.
    La bună recitire - bag seama că avem o pasiune comună (cărţile), deci am să te citesc cu plăcere.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu