luni, 25 august 2014

Nou la mine în bibliotecă(29)

Nu îmi vine în minte nicio introducere pentru postul ăsta, așa că o las fără.

Anima templi de Robin Young
E primul volum dintr-o trilogie, care e împărțit în două cărți, și pe care am găsit-o cu 10 lei în Inmedio. Sună interesant, plus că au început să-mi placă cărțile ce au acțiunea în evul mediu, deci de ce nu?

Evantaiul lui Yasumi de Jocelyne Godard
Altă carte găsită în Inmedio. Din câte am înțeles, asta se petrece prin anii 1000, are practic legătură cu curtea japoneză de la vremea aia, nu am putut rezista. Cultura japoneză mă fascinează.

...și la sfârșit a rămas coșmarul de Oliviu Crâznic
Pe site-uri e descrisă ca fiind horror, dar cineva mi-a spus că e de fapt doar foarte dark, ceea ce nu mă deranjează. Și apoi, și Acluofobia se spune că e tot horror, dar nu prea, plus că autorul e român, cred că povestea are și ceva vampiri prin ea.

Marina de Carlos Ruiz Zafon
Asta am primit-o de Sfântă Mărie, sunt foarte încântată că o am, Zafon e printre autorii mei preferați, plus că ăsta știu că e romanul lui de debut.

Ultimele două le-am cumpărat cu un voucher pe are l-am câștigat pe blogul Ghandei. Inițial, știam că îmi va ajunge pentru o singură carte, dar am nimerit o zi cu reduceri și am luat două :)
Oameni, îngeri și demoni de Lina Moacă
Sună super, plus că e într-o colecție de la Herg Benet care nu m-a dezamăgit până acum.

Mic dejul la Tiffany de Truman Capote
Am tot auzit recomandări pentru ea și s-a încadrat la fix pentru voucher.

Cam astea ar fi, sunt încântată pentru toate, dar în același timp îmi vine să înjur, pentru că sunt într-un fel de reading slump, la naiba :)) Dar vor fi acolo pentru când voi avea starea necesară să le citesc.

18 comentarii:

  1. Deci te invidiez la maxim pentru trei cărți! Nici nu știi de când îmi doresc trilogia "Frăția templierilor", și oriunde o vedeam, fiecare carte costa 50 de lei. Și tu ai luat două volume cu doar 10 lei! Deci nu pot crede așa ceva! Eu de ce nu am auzit niciodată de Immedio? :))) Doamne, ce om de peșteră sunt! :))) Și "Oameni, îngeri și demoni", Doamne, cât de mare poate fi cartea aia! :)) Adică, mă așteptam să fie uriașă, dar acum că văd imaginea cu ea, parcă e prea monstruoasă. Aproape le ajunge pe cele două volume la mărime. :)) Oricum, și celelalte cărți sunt interesante. Ha-ha, chiar credeam că vei ajunge să te abții, dar văd că nici tu nu poți rezista tentației. :))

    Lectură plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt, e doar primul volum din trilogie, doar că e împărțit în două, și celelalte două volume sunt la fel împărțite din câte am văzut. Eu mereu intru în Inmedio, acolo am găsit cele mai tari oferte la cărți, acolo și la Auchan/Real(de acolo am luat trilogia "Stăpânul inelelor", cartonată, super ieftin, încă sunt uimită când mă gândesc la asta). Nici eu nu mă așteptam să fie așa de mare "Oameni, îngeri și demoni" :))
      Poate într-o bună zi mă voi abține, dar momentan chiar nu regret nimic :))
      Merci :)

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Ah, da, acum am văzut că pe amândouă scrie Anima Templi. :)) Ce amețită sunt! :)) În Auchan/Real am găsit și eu reduceri bune la cărți, și cred că o să îmi fac un obicei să intru și în Inmedio. :D Văd că au cărți la prețuri din altă lume. :))

      Ștergere
    4. Au cu siguranță, nu toate sunt ieftine, dar se găsesc mereu unele la 10 lei :)

      Ștergere
  2. Salut, te invit la un concurs. Sunt sigura ca o sa-ti placa. Premiul este o carte. Te astept sa te inscrii.
    http://367dezile.blogspot.ro/2014/08/castiga-un-blind-date-cu-o-carte.html

    RăspundețiȘtergere
  3. te invidiez...vreau și eu Oameni, îngeri și demoni :) să-mi spui dacă ți-a plăcut.
    Și cartea ...și la sfârșit a rămas coșmarul de Oliviu Crâznic sună bine, am auzit de ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să îmi placă, sună prea bine, ar fi păcat să fie o dezamăgire. :)
      Și eu am mai auzit de ea, chiar lucruri bune, sunt curioasă cum o să fie.

      Ștergere
  4. Toata lumea se "innoieste" in luna asta :)) Sa fie din cauza ca nu avem ce citi pe tren/masina in drum spre scoala/liceu/facultate?
    Frumoase carti. Spor la citit !
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine nu e niciuna din variante, nu e ca și cum nu aș fi avut ce citi, doar că nu m-am putut abține :))
      Merci :)

      Ștergere
  5. O să iubești „Marina”! Lectură plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsă! Zafon mi se pare că scrie foarte bine :) Merci :)

      Ștergere
  6. Wow, toate arată foarte bine și mă bucur pentru că ți-ai luat atâtea cărți care par geniale! Abia aștept să citesc recenziile.

    Sper că îți placă „Mic dejun la Tiffany”, știu că eu am adorat-o!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da? Mă bucur să aud asta, am observat că îmi plac cam aceleași cărți care îți plac și ție :) Am auzit multe lucruri bune despre ea, pare ceva ce mi-ar plăcea, abia aștept să-mi revină cheful de citit :)

      Ștergere
  7. Ce cărți frumoase! ...și la sfârșit a mai rămas coșmarul, e adevărat, nu e neaparăat horror, dar are câteva faze de ți se zbârlește pielea (scrisesem pelea; haoloo:)) ). Este mai mult vorba de superstiții și legende, povestiri pe care le-a studiat autorul. Mi s-a părut mai interesant explicația de la final decât cartea în sine, sincer :D Hai cu reading slumpul acela! Păi ce facem? Citește ceva simplu, ușurel și drăguț, sau ceva fantasy și revino-ți! :* Spor! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci e bine, mă gândeam eu că nu e chiar horror.
      M-am apucat de o carte a lui Cesar Millan, că tot trebuia să o fac și pe asta, se pune ca ceva ușor? :)) Bine, mai am alte două cărți începute, dar ce mai contează? :)) Îmi revin eu până la urmă.

      Ștergere
  8. O să-ți placă ... și la sfârșit a mai rămas coșmarul! Mie mi-a plăcut foarte mult.
    Cât despre restul, lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta sună încurajator, recunosc că sunt un pic sceptică, dar sper să ai dreptate.
      Merci :)

      Ștergere