Noutăți editoriale #2




Mona. Virus Mortal de Dan T. Sehlberg

Doi cercetători de geniu se luptă în Universul virtual al internetului. Eric vrea să creeze paradisul, adică un program care să-ţi permită să navighezi virtual doar cu ajutorul minţii, Samir vrea să dezlănţuie infernul şi creează un virus informatic imposibil de exterminat, pentru a distruge lumea civilizată. Testând sistemul creat de Eric, Hanna, soţia lui, se contaminează cu virusul Mona şi este salvată doar de speranţa şi iubirea soţului, după o lungă şi aventuroasă odisee. Hanna s-a vindecat, internetul nu. Virusul s-a adaptat din nou şi a intrat în hibernare. Nu se ştie pentru cât timp.






Regatul furtunilor(Grisha #2) de Leigh Bardugo

Un ţinut fabulos: Ravka
O elită magică: Grisha
O eroină cu superputeri: Alina Starkov


"Întunecatul", conducătorul Grishei, a supravieţuit bătăliei din Falia Umbrei şi reapare cu o putere înzecită şi un plan diabolic. Cu ajutorul lui Sturmhond, un corsar faimos, Alina Starkov se întoarce în ţara pe care a părăsit-o, hotărâtă să lupte cu forţele ce ameninţă Ravka. Dar pe măsură ce puterea ei creşte, se vede prinsă tot mai mult în jocul de magie interzisă al Întunecatului, ce o îndepărtează de Mal. Alina trebuie să aleagă între ţara ei, puterea pe care o are şi dragostea pentru Mal — altfel riscă să piardă totul în faţa asaltului iminent.



Îngeri de gheață(Dincolo de moarte #3) de Adina Speteanu

După ce a devenit conducătoarea strigoilor, toți au crezut că situația în Strygorra se va îmbunătăți. Dar Nataliei îi este greu să se vadă în fruntea unui popor pe care uneori nu îl poate înțelege, mai ales după ce a fost la un pas de moarte în temnița lui Dragoș.
Toate încercările ei de a-și proteja familia devin inutile, iar secretele pe care le ascunde de ceilalți strigoi încep să iasă la lumină. Deși luptă cu toate forțele pentru a face față greutăților, bătălia se transformă rapid într-un joc în care fiecare riscă totul sau nimic.
Spionul de care se temeau este mai aproape decât au crezut, punând viața membrilor Gărzii în pericol. Pentru a-i salva, Natalia face un pact cu persoana care îi poate răni în orice moment.
Într-un tărâm în care adevărul este cel mai păzit secret, ar putea relațiile de prietenie să dureze la nesfârșit?




Cioburi de stele(Constelații #1) de Amie Kaufman și Meagan Spooner

Icarus e o uriaşă navă spaţială care călătoreşte prin hiperspaţiu cu viteză superluminică. Icarus explodează, iar Lilac LaRoux (fiica celui mai bogat om din univers) şi Tarver Merendsen (care, la doar 18 ani, este deja erou de război) sunt singurii supravieţuitori. O navetă de salvare îi duce pe o planetă pustie, unde găsesc o formă ciudată de viaţă ("fiinţele şoptitoare"), supusă unui experiment secret condamnabil, iniţiat de tatăl lui Lilac. Totul se schimbă după ce Lilac şi Tarver dezleagă misterul "fiinţelor şoptitoare" şi află că ar putea fi salvaţi. Dar nu vor mai fi niciodată aceiaşi tineri care au păşit cândva pe planeta pustie. 




Oameni, îngeri și demoni de Lina Moacă

Gemenii Willy și Lilly, creaturi de-o frumusețe neobișnuită și având puteri supranaturale, sunt Fiii Luminii. Lilly își dorește să cunoască oamenii direct, trăind în mijlocul lor, și își convinge fratele să se mute în București. Aici, cei doi o întâlnesc pe Alexandra, fiica unui afacerist lipsit de scrupule. Deși la început Willy nu este de acord cu implicarea lor în problemele muritorilor, la insistențele lui Lilly acceptă o căsătorie de conveniență cu Alexandra, pentru a o scoate de sub tutela distructivă a tatălui.
Crimele, fățărnicia, răutatea împânzesc orașul și restul provinciilor. Odată ce Lilly se angajează să-i pătrundă tainele, pentru ca dreptatea să triumfe, piramida întunecată se clatină. Însă, în străfundul pământului, de pe tronul întunecat, Willworf – sprijinit de Marele Iluminat – făurește planuri de atac, așteptând momentul potrivit să-și surprindă fratele și nepoții.
Povești despre iubire, dezamăgire, speranță, dăruire, altruism, din trei perspective feminine diferite. Pe tot parcursul lecturii, o întrebare revine: oare iubirea, singură, poate schimba lumea?
__________________________________________________________________
Ce ziceți, sună interesant cărțile astea? Nu sunt eu încă foarte convinsă dacă vreau să continui cu trilogia Grisha, cum prima carte nu m-a dat pe spate, dar mă mai gândesc la asta. Și voi aștepta să citesc câteva păreri și despre Cioburi de stele, înainte de a mă decide dacă să o cumpăr sau nu, e lăudată prin afară, dar aș vrea să aflu și păreri din România. În rest, din rezumate cărțile chiar sună interesant, din punctul meu de vedere, mai ales cele două românești :) Am din ce în ce mai multă încredere în autorii români contemporani ^^

Comentarii

  1. M-ai facut foarte curioasa in ceea ce priveste "Îngeri de gheață". Cu siguranta voi citi toata seria.
    Nu credeam ca exista romani care scriu asemenea carti si sunt foarte bucuroasa ca am descoperit cativa cu ajutorul vostru.

    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să îți placă, mă bucur că te-am făcut curioasă :) Avem și noi autori talentați, iar eu încerc să conving mai multă lume să le dea o șansă.

      Ștergere
  2. Știam de majoritatea cărților, mai puțin despre prima... Sună super interesant, nu știu cum de am ratat-o! Thx for the news :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am găsit-o când mă uitam pe site-ul Rao să văd ce a mai apărut recent, și sună chiar super :)

      Ștergere
  3. Vreau: Regatul furtunilor, dar si primul volum, Cioburi de stele, dar si Oameni, îngeri și demoni de Lina Moacă suna bine.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu abia aștept să apară "Oameni, îngeri și demoni", sună bine și e și în colecția de cărți care îmi plac mult de la Hergbenet :)

      Ștergere
  4. Deci, să o luăm în felul următor. Mi se pare super interesantă "Mona. Virus mortal". E doar o singură carte, sau face parte din ceva? Zic pentru că mi îmi dă impresia că ar fi vreo serie. Trecând peste, aștept cu mare nerăbdare "Regatul furtunilor", deoarece sunt tare curioasă ce se va întâmpla în continuare, chit că nu prea mi-a plăcut cum s-a terminat. De "Îngeri de gheață" nici nu mai zic; sper să mi-o cumpăr dinainte de Gaudeamus, deoarece mor de nerăbdare să o citesc. Și cred că mi-o voi cumpăra de la librăria Mihai Eminescu, acolo unde știu că se găsesc sigur cărțile de la editura Tritonic. În legătură cu "Cioburi de sticlă", nu mă încumet să o încep (cu toate că am auzit chestii bune la adresa ei), deoarece văd că e mai mult decât o carte. Poate, într-un viitor. Iar "Oameni, îngeri și demoni" chiar mi se pare foarte interesantă. Oricum, cei de la Herg Benet au cărți șmechere! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din câte am aflat eu, "Mona" e o carte stand-alone. Și eu abia aștept să pun mâna pe "Îngeri de gheață", mă enervează totuși că nu apare pe site-ul editurii. Eu vol 2 l-am găsit la librăria Bastilia, e bine de știut că se pot găsi și la Mihai Eminescu. "Cioburi de sticlă" e parte dintr-o trilogie, a apărut și vol 2, dar știu că fiecare carte urmărește alte personaje, deci practic nu ar trebui să existe niciun cliffhanger. Da, au cu siguranță, mai ales în colecția Cărțile Arven :)

      Ștergere
    2. Aoleu, ce neatentă sunt! De stele, nu sticlă. :)) În fine. Mie așa mi-a spus curierul care mi-a adus primul volum și "Crimă la timpul trecut". Oricum, o să încerc și la Bastilia. Ah, păi dacă este așa, șansele sunt mult mai mari să mi-o iau. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu