Pălăvrăgeală

Heya, acum am ajuns și eu acasă și aveam chef să postez ceva și, cum nu am nimic mai bun, am zis să vă povestesc ce am mai făcut eu, nu e mare lucru, dar voiam să povestesc despre asta. 
Am fost plecată și eu câteva zile la mare, îmi pare mai mult decât a fost de fapt, că nu au fost decât trei zile, dar am stat mult afară și a fost altceva și am pierdut noțiunea timpului. Am fost la Mamaia, care nu mai e ce îmi aminteam eu, dar a fost ok și așa. Plajă nu pot spune că am făcut, că nu era ăsta chiar scopul și au intervenit și niște chestii, dar m-am tot plimbat, cât nu am făcut-o de mult timp. Practic, am stat afară de dimineața până seara când trebuia să dorm. A fost și mai răcoare acolo, datorită brizei mării, am mai stat și pe la terase cât a mai intrat mama în mare și am mai citit un pic, a fost ok, mă bucur că m-am dus. Și cu ocazia asta am aflat și eu cum memoria mea distorsionează lucrurile. Am revăzut un topogan, acum cam ruginit, care mi se părea imens la vremea respectivă, dar care acum nu mi se mai părea cine știe ce, și casa groazei din parcul de distracții în care mi-era frică să intru, care acum mi-am dat seama cât de mică e de fapt. Mi s-a părut fascinant.
Am luat cu mine trei cărți, dintre care una o începusem acasă. Am avut Jocul de Anders de la Motte, Jumătatea rea de Sally Green și, în eventualitatea că ambele m-ar fi dezamăgit și aș fi renunțat la ele, am luat și Cronica păsării-arc de Haruki Murakami, care nu cred că mă va dezamăgi vreodată. La prima carte am renunțat prin jurul paginii 80 pentru că nu am mai putut suporta, mi s-a părut așa o prostie, plus că eu cu autorii nordici nu mă înțeleg. Puteam să jur că ăsta e francez după nume atunci când am luat-o, se pare că m-am înșelat. M-am apucat apoi de Jumătatea rea, sunt la pagina 68, sau ceva de genul, și momentan îmi place. La drept vorbind eu oricum sunt fan vrăjitoare și fantasy în general, dar am avut parte și de dezamăgiri, sper să nu fie cazul și aici. Mai începusem înainte să plec și Cele două turnuri, dar momentan am lăsat-o deoparte pentru că la Tolkien trebuie răbdare și momentan nu am așa ceva, și mai bine aștept până o să mă simt în stare să o citesc, că altfel stric toată experiența și ar fi păcat.
Cam atât pot spune, nu am făcut mare lucru, adică nimic productiv. Ar trebui să mai scriu la poveștile pe care le-am început, dar nu am niciun chef, am câteva idei, dar nu-mi vine să mă apuc. Dar m-am hotărât să îmi încerc norocul la concursul de debut Hergbenet, că de ce nu? În cel mai rău caz nu se întâmplă nimic, nu-i așa? :))
Și... cam atât. Sper să termin curând Jumătatea rea, se citește repede, autoare are un stil plăcut de a scrie, nu cred că ar trebui să îmi ia prea mult odată ce mă pun serios pe citit. 

Comentarii

  1. >:D< Ce frumos, se pare că ai avut o vacanță frumoasă ;;) (poze??) Ce mă bucur că îți place Jumătatea rea :D Și mie mi-a plăcut mult >:D< Sper să îi faci și orecenzie ;;) Pup Leo :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce poze? Am făcut și eu cinci poze mari și late, nici nu merită. Eu nu sunt cu pozele, cu atât mai mult cu cât în ele ar trebui să apar și eu. :))
      Îi voi face cu siguranță recenzie când o voi termina :)

      Ștergere
  2. Cunosc si eu perfect sentimentul asta. Nici mie nu mi se pare Mamaia ca mai este ce era candva. Am dat anul trecut o tura pe acolo cat am fost la amre cu ai mei si put si simplu incercam sa-mi amintesc cum era cand eram eu mica. Si nu am simtit acelasi lucru.
    Cunosc sentimentul cu Tolstoi. Recunosc ca am citit pana acum o singura carte scrisa de el, dar a trecut usor printre preferatii mei.
    Ma bucur ca te-ai simtit bine in vacanta >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am tot zis că o să citesc și eu Tolstoi, sper că o să se întâmple cândva curând, știu sigur că sunt cărți ale lui prin casă. Și eu la Murakami citisem tot una singură și deja a ajuns printre preferați :)

      Ștergere
  3. Ma bucur ca te-ai distrat la mare!
    Si eu vreau Jumatate Rea... astept recenzia ta.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să apară curând recenzia, chiar sper să îmi placă :)

      Ștergere
  4. Și eu am fost anul trecut la mare, la Costinești, și nu mi-a plăcut deloc stațiunea, așa că am zis că nu voi mai călca pe acolo, decât în treacăt. Anul ăsta nu pot merge, dar vor pleca ai mei câteva zile, cu sora mea. Mai mult timp și liniște pentru învățat. :)) Dar mă bucur că tu te-ai distrat, mai ales când marea are farmecul ei, și în ciuda faptului că nu-mi place să stau la plajă, tot îmi place să-mi bag piicioarele în apă.

    Eu nu prea știu ce să zic de "Jumătatea Rea", deoarece nu prea mă atrage cartea, ca să zic așa. Dar aștept recenzia ta, cu toate că nu cred că mi-o voi cumpăra. Și Tolkien, vai, când mă gândesc că trebuie să mă apuc și eu de el, mi se face pielea de găină! :)) Încă sper la "Hobbitul".

    Când spui de concursul acela de la Herg Benet, te referi la cel în care ți se poate publica cartea, nu? Că dacă e așa, îți urez mult, mult succes, și sper să reușești. Am vrut și eu să încerc, dar nu am timp, mai ales acum când mai trebuie și să mai învăț pentru la școală. La anul, sper și eu. :) Oricum, sper ca tu să reușești, și-ți țin pumnii strânși, strânși! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu a fost chiar ce îmi aminteam, dar, cum ai zis, are marea un farmec al ei, și a fost o schimbare bine venită față de oraș :)

      E pe Libris redus acum "Hobbitul", zic și eu :)) Tolkien oricum mi se pare greu de citit, dar merită clar. E genial omul :D

      Da, la acela mă refer, câștigătorul va fi publicat de ei, anul ăsta am văzut că au întâietate romanele. Și eu am mai vrut să încerc anul trecut, dar nu aveam nimic terminat, iar eu le termin destul de greu, dar de data asta am ceva și am zis că de ce nu? Mersi! :D Nu mi-e clar ce șanse am, dar sper și eu că poate-poate :))

      Ștergere
  5. Bun venit înapoi >:D< Sper că te-ai distrat! Aștept recenzia ta despre „Jumătatea rea”, încă nu m-am convins dacă o vreau sau nu... și multă baftă la concursul Herg Benet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost frumos, mă bucur că am mers, chiar și câteva zile :) Nu prea am fost nici eu convinsă când am cumpărat-o, a început bine, sper să nu o ia în jos, ar fi păcat. Mersi! :)

      Ștergere
  6. Eu am fost în Neptun luna asta. Nu m-a impresionat, ba chiar m-a enervat puțin. Prin stațiuni e plin de birje trase de cai, și căluții ăia își cam fac nevoile pe unde îi scapă, așa că toată stațiunea cam miroase a grajd..
    p.s relansez o provocare pentru lectură, poate te interesează, detalii aici
    http://buburuzabia.blogspot.ro/2013/06/ce-cititi-in-acesta-seara-o-provocare.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E drăguță ideea, știu că am văzut-o și anul trecut, îmi plăcea să citesc postările acelea :) Nu sunt foarte sigură dacă o să particip și eu, o să îți spun dacă mă hotărăsc să particip :)

      Ștergere
  7. Foarte frumos si bine ai revenit !
    Asteptam o recenzie a cartii Jumatate Rea. Nu am auzit de ea, dar cu siguranta ma voi interesa si o voi citi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am postat recenzia cărții. Bine, nu e chiar recenzie, mai mult mă descarc acolo, dar e practic părerea mea despre carte :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu