luni, 4 august 2014

Summer read-a-thon: zilele 5&6 + wrap-up

Nu am mai făcut update-uri pentru ultimele două zile din read-a-thon, dar o voi face acum.
Ziua 5:
Din motive diverse, am citit doar 76 de pagini din Specimenul de Andrei Trifănescu. Cred că aș fi citit mai mult, dar a intervenit ceva, și până s-a rezolvat totul se făcuse 10 seara și numai de citit nu mi-a mai ars.
Ziua 6:
Am terminat Specimenul, adică am citit 273 de pagini. Ăsta e un nou personal best pentru mine, ca și pagini citite într-o singură zi, sunt uimită. Nu mă așteptam să îl termin, având în vedere că mai aveam atâtea pagini de citit din el, și urma și un capitol uriaș, cei care au citit-o știu, dar exact la capitolul ăla nu m-am putut opri din citit. Până să-mi dau seama ajunsesem la pagina 300 și a trebuit să mă forțez să fac o pauză, pentru că se întâmplaseră niște chestii la care trebuia să contemplez un pic înainte de a continua. Oricum, cartea a fost foarte tare, nu m-am așteptat, dar veți afla mai multe din recenzie.

Wrap-up:
Am citit per total așa:
Prizonierul cerului de Carlos Ruiz Zafon(246 pg) - Recenzia
Cântul vrăjitoarelor vol 3 de Mireille Calmel(441 pg) - Recenzia
Din Cele două turnuri de J.R.R. Tolkien -15 pg
Specimenul de Andrei Trifănescu(397 pg)
Iar totalul paginilor este: 1099

Ca și provocări, am completate așa:
- o carte scurtă: Prizonierul cerului de Carlos Ruiz Zafon(246 pg)
- o carte lungă: Cântul vrăjitoarelor vol 3 de Mireille Calmel(441 pg)
- o carte scrisă de an autor român: Specimenul de Andrei Trifănescu (397 pg)
Ambiția mea fusese să completez toate provocările, dar la drept vorbind nu m-am prea așteptat la asta, a fost totuși amuzant să încerc. Personal, sunt mulțumită și așa, am zis eu că dacă citesc trei din cărțile din TBR voi considera read-a-thon-ul un succes și am nimerit-o la fix.

Cam asta e. Sunt uimită că am depășit 1000 de pagini, dar sunt fericită cu numărul. Mă bucur că am participat, mi-a plăcut, ca și anul trecut.
Voi cum v-ați descurcat? Cât ați citit? Ați reușit să citiți tot ce v-ați propus?

4 comentarii:

  1. Pai ai citit mult, felicitari!
    Eu abia acum incep sa citesc o data cu maratonul care incepe azi.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am descoperit că maratonurile de lectură sunt o motivație foarte bună pentru mine de a citi mai mult decât aș face-o în mod normal, mă bucur că există persoane care le organizează :)
      Aș fi vrut să particip și eu, dar voi fi plecată și nu voi avea timp. Succes, oricum!

      Ștergere
  2. Leontina e super tare! Ai citit 1099 de pagini! Felicitări! De abia aștept recenzia la Specimenul. Practic vreau cartea asta de prin ianuarie, când am vorbit cu Andu și mi-a spus că scrie o carte :)) Pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mă așteptam să citesc atât, chiar sunt fericită cu rezultatul :D Aș mai fi putut să citesc câteva pagini în ultima zi, dar după ce am terminat cartea aia nu m-am mai simțit în stare :)) Ia-ți "Specimenul"! Cartea asta e chiar super!

      Ștergere